برلوسکنی همچنان به دختران دخیل در پرونده‌اش پول می‌دهد

۲۰ آبان ،

reuters2-16.JPG

در جریان جلسه دادگاهی در میلان ایتالیا مشخص شد که اول وزیر سابق این کشور همچنان برای اغوای دختران رقاص و آوازه‌خوان که در مهمانی‌هایش شرکت داشتند به صورت ماهانه هزاران یورو می‌پردازد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، سیلویو برلوسکنی، اول وزیر ۷۶ ساله سابق ایتالیا در پی رسوایی‌های فساد اخلاقی، رشوه و تقلب مالیاتی سال قبل میلادی مجبور به استعفا از سمت خود شد.

اما این رهبر سالخورده از حزب راست میانه ایتالیا که اخیرا اعلام کرده می‌خواهد تا در انتخابات اول وزیر سال آتی میلادی نامزد شود، این اتهامات را رد و اعلام کرد که هیچ مهمانی جنسی را در ویلای خود در نزدیکی میلان ترتیب نداده است.

در جریان شهادت روز جمعه پنج زن در دادگاهی در میلان، آن‌ها اعلام کردند که همچنان از برلوسکنی به عنوان هدیه مبالغی دریافت می‌کنند.

“الیسا توتی” ، یکی از این دختران که درمهمانی‌های “بونگا بونگا” برلوسکنی نیز شرکت داشت، گفت: اول وزیر سابق ایتالیا هنوز هم هر ماه مبلغ ۲۵۰۰ یورو به من می‌پردازد. او به من کمک کرد تا یک خانه و یک خودرو بخرم.

این دختر جوان این موضوع را انکار کرد که برای داشتن رابطه با برلوسکنی پولی دریافت کرده است.

دختران دیگر نیز در دادگاه شهادت دادند که مبالغی مشابه از برلوسکنی به صورت ماهانه دریافت کرده‌اند.

در ماه آوریل سال جاری میلادی، برلوسکنی در حاشیه یکی از جلسات دادگاهی گفت که وی به ارتشی کوچک از زنان که در مهمانی جنسی بونگا بونگا شرکت داشتند، مبالغی پرداخت می‌کند چرا که آن‌ها به سبب برگزاری این جلسات دادگاهی بی‌آبرو شده‌اند.

در یکی از دادگاه‌ها نیز وی به اتهام پرداخت پول برای داشتن رابطه جنسی با یک روسپی زیر سن قانونی و سوء استفاده از قدرت برای آزادی این دختر جوان از بازداشت پلیس متهم شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.