برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودرو نداریم/غیرقابل قبول بودن وضعیت خودروسازان

۰۶م آذر ،

2692.jpg

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکتهای خودروسازی باید دربارهٔ کاستی‌های به وجود آمده در روند تولیدشان به مردم توضیح بدهند.

به گزارش ایسنا، مهدی غضنفری با بیان این‌که خودروسازان مانند دیگر تولیدکنندگان باید پاسخگوی مردم باشند، دربارهٔ وضعیت واردات خودرو برمبنای اولویتهای ۱۰ گانه گفت: در حال حاضر امکان واردات خودروهای کم‌مصرف به داخل کشور فراهم است و ثبت سفارش آنها انجام می‌شود.

او با اشاره به برگزاری چند جلسه با خودروسازان گفت: آنها کاهش تولید تا ۵۰ درصد داشتند، از نظر ما این وضعیت بسیار قابل قبول نبود.

غضنفری با اشاره به این‌که اخیرا خودروسازان توانسته‌اند کمبود نقدینگی خود را از بانکها تامین کنند، افزود: آنها به ما قول داده‌اند که روند تولید به حالت قبل بازگردد و حتی امکان تامین قطعات از خارج که تا پیش از این برایشان میسر نبود را دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت، وی گفت: خودروسازان عنوان می‌کنند که به زودی خبرهای خوشی به لحاظ افزایش تولید و کاهش قیمت حاشیه بازار خواهند داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد این‌که آیا افزایش قیمتی برای خودروسازان را پیش‌بینی می‌کند، گفت: فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت نیست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.