برنامه‌ریزی برای اجماع اصولگرایان/ رفع تحیر در جامعه

۳۰اردیبهشت،

در جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مطرح شد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مقرر شد تا منتظر نتیجه احراز صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان باشیم زیرا بسیاری از مسائل پس از تأیید و یا رد صلاحیت‌ نامزد‌های انتخابات از سوی این نهاد شفاف‌تر می‌شود.

احمد سالک‌کاشانی نماینده اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مسائلی از جمله احراز صلاحیت کاندیداها و انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: شرایط موجود بعد از انتخابات و سمت و سوی اصولگرایان مهم‌ترین موضوع مطرح‌شده در جلسه امروز بود که در این رابطه تحلیلی بر آخرین وضعیت موجود مطرح شد و منتظر رخداداد‌‌های آتی و بعد از انتخابات هستیم.

سالک تصریح کرد: انتظار تا اعلام نتیجه احراز صلاحیت‌ کاندیداها توسط شورای محترم نگهبان برآیند دیگر جلسه امروز فراکسیون بود چراکه بسیاری از مسائل پس از تأیید و یا رد صلاحیت‌ نامزد‌های انتخابات از سوی شورای نگهبان شفاف‌تر خواهد شد.

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسئله سوم پیرو بحث اجماع و مدیریت اصولگرایان مطرح شد که حرکت خوبی صورت بگیرد تا تحیر و سرگردانی که در جامعه است برطرف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم اجماع فراکسیون پیامدهای جبران ناپذیری را در پی دارد که در تلاشیم در جلسات متعدد به یک نقطه نظر واحد دست پیدا کنیم.

انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.