برنامه‌ریزی وزارت کشور برای برقراری امنیت اجلاس‌های بین‌المللی/ موفقیت ایران در مبارزه با اقدامات خرابکارانه

۰۵م آذر ،

عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از برنامه‌ریزی این وزارتخانه برای حفاظت از تمامی جلسات و همایش‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و محلی خبر داد.

سردار علی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستگیری تروریست‌هایی که با قصد عملیات انتحاری وارد کشور شدند، اظهار داشت: این تروریست‌ها قبل از هرگونه اقدامی، دستگیر شده و محموله‌شان ضبط شد که این مسئله بیانگر موفقیت‌های حوزه امنیتی کشور در مقابله با اقدامات خرابکارانه و جنایتکارانه دشمنان ملت و انقلاب است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با یادآوری اتفاق تروریستی چابهار گفت: هوشیاری نیروهای امنیتی و بسیج در عملیات تروریستی گروهک تندرو در چابهار سبب شد تا بمب‌گذار نتواند وارد مسجد شده و ده‌ها نفر را به شهادت برساند که این جریان با جانفشانی دو نیروی بسیجی به اتمام رسید.

وی با اشاره به سوء استفاده دشمن از فضاهای مجازی و ماهواره‌ها، از تلاش گسترده دشمنان نظام اسلامی برای انحراف در افکار جوانان خبر داد و تأکید کرد کرد: دشمن باید بداند که این تلاش‌ها برایش نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت و اگر جوانان کشور، فریب این توطئه‌ها را می‌خوردند مطمئنا امروز کشور نمی‌توانست در مسیر پیشرفت باشد. درحقیقت با توجه به حجم سرمایه‌گذاری، دشمن در این عرصه به توفیق چندانی دست نیافته است.

عبداللهی در پایان با اشاره به تلاش‌های وزارت کشور برای برقراری امنیت اجلاس‌های بین‌المللی تصریح کرد: این وزارتخانه برای حفاظت از تمامی جلسات و همایش‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و محلی برنامه‌ریزی می‌کند و در کمیسیون ویژه‌ای که زیرمجموعه شورای امنیت کشور است تمهیدات لازم را می‌اندیشد که برگزاری اجلاس غیرمتعهدها و اسکاپ در فضایی صددرصد امن، گواهی برای موفقیت در این عرصه است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.