برنامه‌ریزی‌ دانشگاه پیام نور استان مرکزی جهت پیشگیری از تداخل امتحانات با انتخابات

۰۸اردیبهشت،

71-35.jpg

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی از برگزاری امتحانات نیمسال دوم تحصیلی ۹۲ ۹۱ به صورت الکترونیک در این استان خبر داد.

هادی غفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، افزود: در راستای اجرای طرح آزمون الکترونیک دروس کارشناسی دانشگاه پیام نور، در نیمسال دوم ۹۲ ۹۱، کلیه مراکز استان موظف به برگزاری آزمون به صورت الکترونیک می باشند.

وی با بیان اینکه این طرح ترم قبل برای اولین با و در دو مرکز اراک و خمین به صورت پایلوت اجرا شد، گفت: به سبب کمبود تجهیزات و رایانه، آزمون در تعدادی از واحدهای درسی با حضور ۴۰ دانشجو برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به اینکه در نیمسال دوم ۹۲ ۹۱ آزمون الکترونیک در مراکز استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: البته به سبب مشکلات یاد شده، آزمون الکترونیک در تعدادی از واحدهای درسی و برای تعداد معدودی از دانشجویان برگزار خواهد شد.

غفاری اظهار کرد: طی سال‌های آینده و با تجهیز مراکز دانشگاهی پیام نور، آزمون الکترونیک برای همه دانشجویان در پایان هر نیمسال برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت پیشگیری از تداخل امتحانات دانشگاه پیام نور و انتخابات صورت گرفته است.

رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی ادامه داد: مراکز دانشگاه پیام نور استان با آغاز زودتر از موعد و برگزاری فشرده کلاس‌ها در راستای این مهم، برنامه‌های لازم را اجرایی کردند.

غفاری در پایان تصریح کرد: امتحانات نیمسال دوم ۹۲ ۹۱ دانشگاه پیام نور استان مرکزی از ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.