برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۶به مناسبت روز جهانی قدس

برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۶به مناسبت روز جهانی قدس

جام جم آنلاین: گرامیداشت روز جهانی قدس با رویکرد محله گرایی و مسجد محوری توسط شورایاری و مدیران محلات نه گانه و مدیران اجتماعی و فرهنگی نواحی شهرداری منطقه ۱۶ برگزار می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری سید محسن اسدی شهردار منطقه ۱۶ ضمن اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم روز جهانی قدس گفت: شهرداری منطقه ۱۶ با بسیج تمامی امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود در محلات نه گانه تلاش دارد تا به نحو شایسته ای در برگزاری این مراسم باشکوه مشارکت داشته باشد.

وی استفاده و بهربرداری از ظرفیت های موجود در محلات و مساجد محوری با مشارکت شورایاران و مدیران محلات با همکاری و هماهنگی مدیران اجتماعی و فرهنگی نواحی ششگانه منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود:  در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر جشن مغفرت و نماز عید در مساجد محوری و پرجمعیت محلات برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۶ در ادامه به برپایی دو سامانه نشاط در هر محله اشاره کرد و گفت:  دو سامانه نشاط با غرفه های متنوع و جذاب در هر محله بر پا و بزرگداشت سالروز تخریب مسجد الاقصی در ۳۱ مرداد و روز جهانی مساجد در مساجد محوری و پر جمعیت محلات با حضور سخنرانان و افراد برجسته و آشنا با مسائل فلسطین بر گزار می گردد.

مهندس اسدی در ادامه به تمعهیدات انجام گرفته جهت اطلاع رسانی روز جهانی قدس و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی جهت اعزام شهروندان منطقه به راهپیمائی خبر داد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.