برنامه‌های فرهنگی جشن قهرمانی استقلال

۱۸اردیبهشت،

سید‌مهدی علوی در خصوص برنامه‌های فرهنگی باشگاه استقلال برای جشن قهرمانی عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون ورزش و فدراسیون فوتبال در نظر داریم چندین اقدام فرهنگی در جشن قهرمانی انجام دهیم. یکی از موارد برنامه‌ریزی شده همراهی ۲۲ یتیم با بازیکنان است که از کودکان یتیم تکریم کرده باشیم.

وی ادامه داد: همچنین سرودهای حماسی تنظیم شده تا قبل از بازی پخش شود. در میان بازی نیز کلیپی پخش خواهد شد که هواداران بتوانند روزی مرفه و شاد را پشت سر بگذارند.

به گزارش فارس، معاونت فرهنگی باشگاه استقلال با اشاره به دعوت از پیشکسوتان تصریح کرد: در نظر داریم که پیشکسوتان استقلال را روز جمعه به ورزشگاه دعوت کنیم تا همراه با سایر بازیکنان و نفرات آبی‌پوش در این جشن حاضر شوند.

علوی یادآور شد: برنامه‌های نور‌افشانی و موارد دیگر را خود وزارت قول داده و امیدواریم که با حضور مردم و هواداران بتوانیم روزی شاد و مرفه را پشت سر بگذاریم. قصد داریم عزت و احترام مسئولین باشگاه به خصوص سرمربی و بازیکنان را حفظ کنیم و از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: با کانون هواداران باشگاه استقلال نیز جلساتی برگزار خواهیم کرد تا هماهنگی‌های مناسب انجام شود. همچنین شعارهای فرهنگی در ورزشگاه نصب خواهیم کرد. از برنامه های دیگر ما اقامه نماز جماعت ظهر و عصر است. همچنین گروه موزیک نیروهای مسلح نیز در ورزشگاه حاضر خواهند شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.