برنامه‌های انتخاباتی شبکه اول سیما

۱۹اردیبهشت،

مهدی فرجی، مدیر شبکه اول سیما گفت: مناظره‌ها، پخش فیلم‌های تبلیغاتی و یک برنامه چالشی برای هر نامزد با حضور کارشناسان، برنامه‌های اصلی شبکه اول در تبلیغات تلویزیونی انتخابات خرداد است.

به گزارش ممتازنیوز، مهدی  فرجی، مدیر شبکه اول سیما در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص مهمترین  برنامه‌ شبکه اول در خصوص  یازدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه دقیق مناظره‌‌ها تا اعلام نظر نهایی شورای نگهبان همچنان نامشخص است.

مناظره‌های انتخاباتی سال ۸۸ به سبب نظرسنجی‌ها پربیننده‌ترین برنامه‌های دهه هشتاد تلویزیون بود.

به گفته فرجی اینکه سرانجام انتخابات ریاست‌جمهوری امسال چند نامزد خواهد داشت برنامه‌های مناظره‌ها را مشخص خواهد کرد.چون با بالا رفتن تعداد نامزدها امکان رویارویی مستقیم همه نامزدها در مدت زمان ده روزه تبیلغات قانونی از بین خواهد رفت.

مدیر شبکه اول سیما با بیان اینکه مناظره ها طبق دوره‌های قبل بصورت زنده اجرا می گردد افزود: در شکل و ظاهر برنامه‌های مناظره تفاوتی با ۴ سال پیش وجود نخواهد داشت و مدیریت صداوسیما سعی ‌خواهد کرد مثل ۴ سال پیش بار اصلی برنامه‌های تبیلغاتی نامزدها را به تلویزیون منتقل کند.

فرجی درخصوص مجری برنامه‌های «مناظره» ای شبکه اول سیما توضیح داد: برای برنامه مناظره امسال فعلا تصمیم بر این شده است که چند مجری و کارشناس در نظر گرفته شود تا بحث‌ها تخصصی‌تر و جامع‌تر جلو رود. مجری‌ها و کارشناس‌هایی که هنوز اسامی‌شان به صورت قطعی مشخص نشده است.

فرجی ادامه داد:برنامه مناظره فرصت‌ مناسبی برای نامزدهای ریاست جمهوری است تا به صورت مستقیم با مخاطبان گفتگو کنند و برنامه‌ها و سیاست‌های مشخص‌شان را بدون واسطه با مردم مطرح کنند.

فرجی در خصوص دیگر برنامه‌های انتخاباتی شبکه اول عنوان کرد: پخش فیلم‌های تبیلغاتی نامزدها مثل سالهای قبل در اختیار شبکه اول گذاشته شده است، علاوه بر اینکه امسال برای اولین بار هر نامزد یک برنامه چالشی با حضور چند کارشناس خواهد داشت، برنامه‌ای که سعی شده است تا با حضور چند کارشناس خبره و رسانه‌ای تبدیل به مطالبه باواسطه افکارعمومی از نامزدها باشد.

مدیر شبکه اول در پایان در مورد برنامه‌های ماه رمضان شبکه اول هم خاطر نشان کرد: مجموعه تلویزیونی «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی به عنوان سریال ماه مبارک رمضان انتخاب شده است و این سریال هم‌اکنون در مرحله تصویربرداری است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.