برنامه‌های دانشگاه تهران در سال تازه از قول فرهاد رهبر

۱۷فروردین۱۳،

14-423.jpg

رییس دانشگاه تهران در اولین روز کاری خود در سال ۹۲ سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه را در سال تازه تشریح کرد.

فرهاد رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حاشیه دیدار نوروزی با دانشگاهیان این دانشگاه،، گفت: برنامه‌های دانشگاه را بر اساس برنامه پنج ساله توسعه که طی سال‌های اخیر تدوین شده است، پیش خواهیم برد.

وی در خصوص رویکرد دانشگاه به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: انتخابات نیز یک اتفاقی است که در این سال پیش‌رو خواهیم داشت که دانشگاهیان نیز با حضور خود در آن، حماسه جدی را خلق خواهند کرد.

وی همچنین به دانشجویان دانشگاه تهران پیشنهاد کرد که امسال نیز همانند سال‌های قبل فعالیت‌های درسی خود را در اولویت قرار دهند و در سال «حماسه سیاسی» با حضور خود حماسه جدی را در انتخابات خلق کنند.

به گفته رهبر، به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ابلاغیه وزارت علوم، زمان برگزاری امتحانات دانشگاه نیز تغییر داشته است و طی آن امتحانات دانشگاه در فاصله زمانی چهارم تا بیستم خرداد ماه برگزار می‌شود.

رهبر، رییس دانشگاه تهران عید امسال را ششمین سال ریاستش بر دانشگاه تهران عنوان کرد که طی آن نسبت به روسای سابق دانشگاه پس از انقلاب از پر سابقه‌ترین روسا به شمار می‌رود.

فرهاد رهبر امروز با اساتید و کارکنان دانشگاه در محل باشگاه دانشجویی دیدار کرد، همچنین در این هفته با دانشجویان دانشگاه نیز در محل کوی دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.