برنامه‌های سالگرد ارتحال امام و سیزده رجب در مکه اعلام شد

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام و سیزده رجب در مکه مکرمه در جلسه شورای فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به تصویب رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه، جلسه شورای فرهنگی بعثه با حضور حجت الاسلام و المسلمین خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برگزار و در خصوص فعالیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های پیش رو برنامه ریزی شد.

در این جلسه حجت الاسلام خادمی بر برنامه ریزی دقیق در استفاده از ظرفیت‌های موجود در هتل‌های ایرانی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: باید میان مدیران ثابت و رابطان فرهنگی هماهنگی لازم صورت گیرد و همچنین در خصوص برنامه ریزی دقیق جهت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) جلسات شورای فرهنگی هتل‌های ایرانی با جدیت بیشتری برگزار شود.

حجت الاسلام خادمی خاطر نشان کرد: امروز ما وظیفه داریم در سرزمین وحی، مجالس و محافل خود را در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد در شان جمهوری اسلامی ایران و امام راحل برگزار کنیم.

وی همچنین به ولادت با سعادت حضرت مولای متقیان علیه علیه السلام اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در روزهای آینده سیزده رجب را در پیش داریم که باید در این مناسبت‌ها بهترین برنامه‌ها و مجالس را برگزار کنیم تا در زادگاه آن امام همام سرفراز شویم.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه تصریح کرد: مدیران و روحانیان کاروان‌ها به زائران توصیه کنند که به هنگام حضور در مسجدالحرام و در ایام ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام از هر گونه اعمالی که ایجاد حساسیت می‌کند، جلوگیری کنند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگی به ارایه دیدگاه و نظرات خود نسبت به برنامه‌های پیش رو پرداختند و در پایان برنامه‌های بعثه در این ایام بدین شرح تصویب شد.

– برگزاری مراسم ولادت با سعادت امام جواد علیه السلام و دعای کمیل در هتل‌ها در شب جمعه همین هفته.

– شب یکشنبه: برگزاری مرسام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و پانزده خرداد در هتل ها.

شب دوشنبه برگزار مراسم جشن میلاد حضرت علی علیه السلام در تمامی هتل‌های ایرانی با حضور زائران و عمره گزاران.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.