برنامه‌های نوروزی تلویزیون درجیب شما +دانلود

۱فروردین ۱۳،

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق، تعطیلات نوروزی تمامی شبکه های تلویزیون و رادیو برنامه های مختلف و متنوعی را برای بینندگان تهیه می کنند که همه آن ها از میان بهترین برنامه های آماده شده انتخاب شده اند.

بسیاری می باشند که قصد سفر کردن ندارند و اوقات خود را در خانه می گذرانند و بیشتر دوست دارند مقابل تلویزیون باشند و برنامه های مختلف سیما را تماشا کنند. آن هایی هم که در سفر می باشند می توانند از برنامه های متنوع رادیو لذت ببرند.

مهم ترین مشکلی که اینجا به سراغ شما خواهد آمد اطلاع نداشتن از برنامه هایی است که در شبکه ها مختلف از شبکه های اصلی تا شبکه های محلی و دیجیتالی پخش می گردد اما این نرم افزار مشکل شما را کاملا حل خواهد کرد.

نرم افزار سیمای نوروزی که برای تلفن های آندروید آماده شده است جدول پخش تمامی برنامه های نوروزی تلویزیون و رادیو را نشان میدهد. این برنامه تنها به شبکه های اصلی یک تا پنج محدود نمی شود و تمام شبکه های حوزه دیجیتال را پوشش می دهد.

نکته بسیار جالب دیگر در مورد این نرم افزار آن است که شما می توانید با اتصال به اینترنت و بدون آنکه برنامه خاصی داشته باشید شبکه های مختلف را به صورت اینترنتی و آنلاین ملاحظه کنید.

این نرم افزار را می توانید از اینحا دانلود کنید.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.