برنامه‌های ورزشی شبکه سه تعریف دوباره می‌شوند

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نشست روسای فدراسیون‌های رزمی با مدیر شبکه سه سیما

مدیر شبکه سه سیما در اولین نشست تخصصی با روسای پنج فدراسیون رزمی کشور از بازتعریف برنامه‌های ورزشی و اولویت‌یابی رشته های مدال آور برای انعکاس مناسب اتفاقهای این رشته ها خبر داد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین،  مجید زین‌العابدین در دیدار روسای فدراسیون‌های تکواندو، کاراته، جودو، ووشو و ورزش‌های رزمی با اشاره iبه تنوع و تکثر سبک‌های رزمی iبه روسای این فدراسیون ها پیشنهاد داد، اولویت‌های مورد نظر خود را برای پخش مسابقات سبک های مدال آور این رشته ها اعلام نمایند.

وی همچنین iبه برنامه‌ریزی شبکه سه برای اختصاص وقت مناسب‌تری برای پخش اتفاقهای ورزشی اشاره نمود و افزود: علاوه بر شبکه سه، شبکه ورزش نیز امکان مضاعفی را برای انعکاس اتفاقهای ورزشی مهیا نموده و فدراسیون‌های ورزشی با برنامه‌ریزی مناسب و اعلام تقویم مسابقات داخلی و خارجی، از فرصت مهیا شده در رسانه ملی iبهره مطلوبی ببرند.

در این نشست سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو با اشاره iبه مدال‌آوری رشته‌های رزمی در مسابقات المپیک و آسیایی گفت: رشته‌های رزمی، رشته‌های کم iبها‌ای می باشند و ترویج آنها نقش موثری در توسعه ورزش قهرمانی در کشور دارد.

محمد علی رستگار، رییس فدراسیون جودو نیز iبه ظرفیت رشته های رزمی برای فرهنگ سازی ورزش همگانی و قهرمانی در کشور اشاره نمود و گفت: انتظار این است iبه رشته های رزمی iبه نسبت جمعیت فعال در آن توجه شود.

در ادامه این نشست محمد صادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته هم گفت: در حال حاضر ۵۸ سبک مختلف زیر نظر این فدراسیون فعالیت می نمایند و رسانه ملی با انعکاس اتفاقهای سبک های مطرح این رشته می تواند کمک خوبی iبه توسعه این ورزش مدال آور برای بازی های آسیایی آینده داشته باشد.

مهدی علی نژاد، رییس فدراسیون ووشو نیز در این جلسه گفت: ورزش های رزمی تاثیر فوق العاده ای در سلامت روح وجسم جوانان دارد ونسبت جرم وجنایت در بین ورزشکاران رزمی از بسیاری از اقشار دیگر کمتر است.

علی نژاد با تقدیر از اقدام شبکه سه در پخش مسابقات مختلف ورزشی گفت: پس از پخش زنده مسابقات ووشو در بازی های آسیایی گوانجو، جامعه ورزشکاران این رشته در کشور ۳۰ درصد افزایش یافت.

محمد نوحی، ریس فدراسیون ورزشهای رزمی نیز با اشاره iبه فعالیت حدود چهار میلیون ورزشکار در رشته های رزمی، از دست اندرکاران رسانه ملی خواست چهره ها و قهرمانان رشته های رزمی همانند هنرمندان ونخبگان iبه مردم معرفی شوند. 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.