برنامه‌های وزارت علوم به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای برای دانشجویان

۲۰فروردین۱۳،

14-421.jpg

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای برای دانشجویان، گفت: به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای دانشجویان عضو انجمن‌های فیزیک هسته‌ای دانشگاه‌های مختلف کشور از مجتمع آب سنگین اراک بازدید می‌کنند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جلیل دارا، افزود: از آنجا که خاستگاه پیشرفت‌های هسته‌ای کشور دانشگاه‌ها می باشند، بنابراین آشنایی دانشجویان به ویژه دانشجویانی که رشته تحصیلی آنها مرتبط با این موضوع است با صنعت پیشرفته انرژی هسته‌ای و دستاوردهای آن از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی افزود: بر این اساس طی بازدیدی که از مجتمع آب سنگین اراک می‌شود، دانشجویان با دستاوردها و پیشرفت‌های انرژی هسته‌ای در کشور آشنا خواهند شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به تقدیر از پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های مرتبط با فیزیک هسته‌ای در سطح دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی وزارت علوم تقدیر و حمایت از پایان‌نامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی در حوزه فیزیک هسته‌ای است که این امر با هدف تشویق و ترغیب بیشتر دانشجویان به تحقیق و پژوهش در این زمینه علمی انجام می‌شود.

دارا در پایان، گفت: یقینا رسالت وزارت علوم حمایت مضاعف از دانشجویان فعال در این عرصه علمی است که در این زمینه اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.