برنامه‌ها و تهدیدات نظام سلطه برای پایتخت ایران

سردار کاظمینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: توطئه‌چینی دشمنان انقلاب برای تضعیف و کم رنگ کردن باورهای دینی از مهمترین تهدیدها برای مردم تهران به شمار می‌رود.

سردار کاظمینی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه چهار معضل عمده تهران را تهدید می‌کند، اظهار داشت: توطئه‌چینی دشمنان انقلاب برای تضعیف و کم رنگ کردن باورهای دینی، اولین و مهترین تهدید برای مردم تهران به شمار می‌رود.

وی دومین تهدید را تلاش دشمن برای رواج فرهنگ ضد ارزش‌گرایی بین نسل جوان دانست و افزود: ترویج فرهنگ غربی و غیر اسلامی در زندگی روزمره سومین توطئه‌ای است که دنیای استکبار برای جوانان ما برنامه‌ریزی کرده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تأکید کرد: چهارمین تهدید بزرگ علیه مردم تهران، حاکم کردن فضای غیر اخلاقی بین اقشار مردم است که استکبار جهانی این اقدام را در راستای رسیدن به اهداف کلان خود دنبال می‌کند.

سردار کاظمینی در ادامه، روند تحولات سوریه را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: ارتش سوریه با اقتداری که از خود نشان داد قسمت عمده‌ای از خاک خود را از وجود گروه‌های معارض و تروریست‌ها پاکسازی کرد.

وی ادامه داد: آمریکا، عربستان و قطر با تمام حمایت‌های خود از تروریست‌ها با دیدن توانمندی نیروهای مسلح کشور سوریه امید خود را برای حاکم شدن فضای ناامنی درسوریه از دست داده‌اند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در پایان به نسل‌کشی مسلمانان میانمار اشاره کرد و با تأکید بر اینکه تاریخ مظلومیت شهدای میانمار را از خاطر نخواهد برد، گفت: بر هر مسلمانی واجب است که اعتراض خود را در مقابل این فاجعه ضد بشری اعلام کرده و در برابر چنین جنایاتی سکوت نکند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.