برنامه‌چینی‌ها برای‌مسابقات‌جهانی تنیس‌روی میز

۱فروردین ۱۳،

 چند سالی است لیو گولیانگ قهرمان سابق جهان، سرمربیگری تیم ملی چین را برعهده دارد که در این مدت موفق به کسب عناوین قهرمانی متعدد قاره‌ای، جهانی و المپیک نیز شده است. او با مدیریت خاص خود نبض تمام فعالیت‌های ملی و بین المللی بازیکنان تیم ملی چین را در دست دارد.

به گزارش فارس، چند روزی است تیم ملی چین زیر نظر سرمربی و کادر فنی پشت درهای بسته تمریناتش را برای حضور در مسابقات جهانی در شهر چنگ دو پیگیری می‌کند و با تصمیم مسئولان تیم اجازه ورود هیچ کس برای تماشا و یا کسب خبر از اردوی چین داده نمی‌شود که همین موضوع سبب اعتراض مردم و رسانه‌ها شده است.

تنیس روی میز که ورزش ملی چینی‌ها محسوب می‌شود تماشاگران بی‌شماری در اقصی نقاط این کشور پهناور دارد به همین منظور قرار است با هماهنگی قبلی و کسب اجازه ورود تماشاچیان و خبرنگاران آزاد شود.  

*لیو گولیانگ اجازه حضور بازیکنان چینی در لیگ روسیه را صادر کرد

سرمربی تیم ملی چین با حضور مالین و وانگ هائو قهرمانان چینی جهان در لیگ روسیه موافقت کرد. او معتقد است باید برای توسعه و ترویج بیشتر تنیس روی میز بازیکنان کشورهای دیگر در لیگ‌های مختلف شرکت کنند؛ مثل حضور تیموبول و مایکل میز آلمانی در لیگ چین.

گولیانگ بعد از صحبت با شای زن هوا، رئیس فدراسیون چین تصمیم به حضور مالین و وانگ هائو که جای خود را به بازیکنان جوان چین در صدر رنکینگ جهان داده‌اند در لیگ روسیه گرفت.

وی می‌گوید: بازیکنان چین نیاز دارند که در کشورهای دیگر بازی کنند،چون این عمل سبب ترویج بیشتر تنیس روی میز در جهان خواهد شد و همچنین این کار فرصت بیشتری به سرمربی می دهد که روی بازیکنان جوان تمرکز کند.

مسابقات جهانی تنیس روی میز اردیبهشت ماه در فرانسه برگزار خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.