برنامه ای زنده با هدف احیای نهضت کربلا

۰۱م آذر ،

حسین منی (ع) عنوان برنامه ای است که هر شب به صورت زنده از شبکه الکوثر پخش می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر در این برنامه که از شب اول محرم تا شب ۱۴ محرم هر شب پخش می گردد با موضوعات مختلف ومرتبط با عاشورا پرداخته می گردد .
براساس این گزارش موضوعاتی از قبیل بررسی و تحلیل واقعه عاشورا از زوایای مختلف ، زمینه پیدایش عاشورا ، شخصیت شناسی اشخاص و ادای نقش آنها در این واقعه و جایگاه امام حسین (ع) نزد خداوند و رسول اکرم (ص) به تصویر کشیده می گردد .
علاوه بر آن ، نقش زنان در عاشورا را با محوریت حضرت زینب (س) با جنبه های عرفانی این قیام بزرگ ، احیای شعائر حسینی ، نقش نهضت حسینی در انقلابها و الهام گرفتن از قیام امام حسین (ع) نیز در برنامه ، بررسی شده می گردد . همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دشمن شناسی و اولویت شناسی آن امام بزرگوار مورد تاکید قرار گرفته است .
هدف این برنامه که در گروه معارف شبکه الکوثر تهیه می گردد ، احیای نهضت کربلا با رویکرد الگو سازی از قهرمانان کربلا و ایجاد بصیرت و شناخت امام در جامعه اسلامی عنوان شده است .
گفتنی است در این برنامه یک ساعته ، آیتمهایی مانند گفتگو با کارشناس مذهبی ، قرائت شعر و مداحی توسط شاعران اهل بیت (ع) ، تصویر نریشن های مربوط به این ایام ، کلیپهای عاشورایی و پخش تصاویر زنده از عزاداری عاشقان و زائران حرم امام حسین (ع) گنجانده شده است . /ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.