برنامه بانک سامان جهت ارائه خدمات در شعب تهران در روزهای برگزاری اجلاس غیر متعهدها

خبرگزاری آریا-تمامی شعبه‌های بانک سامان با هدف ارائه خدمات بانکی به مشتریان در روزهای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران آماده ارائه خدمات خواهند بود.

به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه  شعب  شهر تهران طی روزهای سه‌شنبه هفتم، چهارشنبه هشتم، پنج شنبه نهم و شنبه یازدهم شهریورماه، فعالیت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش شعب میدان تجریش، آصف، باغ فردوس، ولنجک، اوین، سرو، سعادت‌آباد، بلوار ۲۴ متری سعادت آباد و جام جم که در محدوده برگزاری اجلاس سران هستند در روزهای ۷ تا ۱۱ شهریورماه به صورت کشیک مشغول به فعالیت هستند.

لازم به ذکر است، شعب تهران این بانک از شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح تا ۱۵ عصر و پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده خدمات دهی به مشتریان خواهند بود. همچنین شعب شهر تهران در باجه بعد از ظهر تعطیل می‌باشند.

گفتنی است فعالیت شعبه فرودگاه امام خمینی همانند گذشته به‌صورت یکسره و شبانه‌روزی و همچنین شعبه هایپر استار طبق روال معمول تا ساعت ۱۸:۰۰ ادامه دارد و ساعت کاری شعب کرج و سایر شهرستان‌ها نیز مانند وضعیت جاری خواهد بود.

شایان ذکر است، تمامی شعب بانک سامان در سایر شهرهای کشور فعال و آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود. همچنین مشتریان بانک سامان  در صورت نیاز می‌توانند ۲۴ ساعته با مرکز سامان ارتباط با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.