برنامه تعیین شده تنها روش موثر لاغری

۱۱ام بهمن ،
ممتاز نیوز : مسعود کیمیاگر متخصص تغذیه با بیان این مطلب گفت: تب لاغری، امروزه در جامعه فراگیر شده و همه دربارهٔ آن صحبت می‌کنند واقعیت آن است که لاغرشدن و لاغری یک فرآیند درازمدت است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از برنا ؛ وی با بیان این که شرایط باید برای لاغرشدن مهیا باشد و این شرایط مستلزم برنامه‌ریزی قبلی است، افزود: بهترین شیوه استاندارد که همه باید به یاد داشته باشند، این است که طی یک ماه سه تا چهار کیلوگرم لاغر شوند. اگر بپذیریم که نباید بیش از سه تا چهار کیلوگرم در ماه لاغر شویم، دیگر بی‌تاب نمی‌شویم و می‌دانیم که پروسه‌ای بلندمدت را باید پشت سر بگذاریم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: برای لاغرشدن نیازمند مشورت با یک مشاور متخصص هستیم رژیم هر شخص با اشخاص دیگر متفاوت است، بخصوص آن که اینترنت منبع معتبری برای تهیه یک رژیم غذایی نیست.

وی یادآور شد: پزشک بر اساس عادات غذایی و شرایط جسمانی هر فرد و با توجه به اندازه قد او نوع و نحوه رژیم را تعیین می‌کند اگر به طور مثال قد شخصی ۱۶۵ سانتی‌متر باشد و۷۰ کیلوگرم وزن داشته باشد، ده کیلو اضافه‌وزن او باید طی سه ماه کم شود.

کیمیاگر با تأکید بر این که برای لاغرشدن راه میانبری وجود ندارد، گفت: برای کم‌کردن وزن باید وقت بگذارید. یعنی برای لاغرشدن حذف هیچ وعده غذایی صحیح نیست و نتیجه‌ای مثبت از آن نمی‌توان گرفت راه لاغری از عطاری، قرص و پودرهایی که تبلیغ می‌شود، نمی‌گذرد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.