برنامه تیم ملی از اردوی امارات تا بازی با کویت

۲۷م اسفند ،

تیم ملی کشورمان چهارم فروردین دبی را به مقصد کویت ترک می کند تا برای بازی با این تیم در رقابت های جام ملت های آسیا آماده شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، ملی پوشان برای بازی با کویت از ۲۸ اسفند راهی اردوی امارات می شوند.
طبق برنامه ملی پوشان تا ۴ اسفند در امارات و شهر دبی تمرینات آماده سازی را سپری می کنند و پس از آن بعد از ظهر ۴ فروردین راهی کویت می شوند.

بازیکنان تیم ملی یک جلسه در کویت نیز تمرین می کند. این تمرین ۵ فروردین و روز قبل از بازی با کویت در زمین اصلی مسابقات برگزار می گردد.

پس از آن کاروان تیم ملی شب بعد از بازی بلافاصله با پرواز مستقیم راهی تهران می شوند و در اختیار باشگاه ها قرار می گیرند تا هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر برگزار می گردد. پس از آن اردوی بعدی تیم ملی در اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

*کی روش از نیمکت امارات بازدید کرد

کارلوس کی روش از کمپ محل اقامت تیم ملی در اردوی امارات دیدن کرد.

طبق برنامه فدراسیون فوتبال تیم ملی کشورمان در اردوی دبی به قبل از بازی با کویت در باشگاه ایرانیان مستقر خواهد شد. به همین سبب کارلوس کی روش قبل از رسیدن به تهران در دبی توقف داشت و از این کمپ دیدن کرد.

سرمربی تیم ملی کشورمان که برای تعطیلات و ملاقات با لژیونرها راهی سفری یک ماهه شده بود از طریق دبی راهی تهران شد و بعد از جلسه ای با دیگر همکارانش در تیم ملی اسامی تیم ملی را برای اردوی امارات و بازی با کویت اعلام می کند.

گفتنی است: ملی پوشان ۳ تیم سپاهان، استقلال و تراکتورسازی با تأخیر یک روزه راهی دبی می شوند و دیگر ملی پوشان ۲۸ اسفند(فردا) به سمت امارات حرکت می کنند.

*تیم ملی با امید امارات بازی می کند؟

گویا تیم ملی ایران در امارات بازی تدارکاتی با تیم ملی امید امارات برگزار می گردد.

مسئولان تیم ملی به درخواست کارلوس کی روش از افشای نام حریف تیم ملی امتناع کردند ولی خبرهای که از فدراسیون فوتبال به گوش می رسد حاکی از آن است که تیم ملی کشورمان در امارات با تیم ملی امید این کشور بازی می کند.

گویا تلاش ها برای پیدا کردن حریف تدارکاتی هنوز نتیجه نداد و با توجه به مدت محدود حضور تیم ملی در امارات در نهایت با فدراسیون فوتبال این کشور توافق کردند تا بازی تدارکاتی با این تیم برگزار شود. با این حال مسئولان تیم ملی از پاسخگویی در این مورد امتناع می کنند و مایلند خبرها این بازی تدارکاتی در امارات درز کند. هر چند آنها امیدوارند حریف تدارکاتی دیگری پیدا کنند تا شاید بجز امید امارات با تیم معتبرتری هم بازی دوستانه برگزار کنند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.