برنامه جریان فتنه برای ایجاد آشوب در انتخابات

۲۴م اسفند ،

مسئول شورای هماهنگی حزب‌الله کشور گفت: جریان انحراف و فتنه در تلاشند در فتنه ۹۲ طبقات پایین جامعه را به‌دلیل مشکلات اقتصادی برای آشوب به صحنه بیاورند تا اشکال فتنه ۸۸ نیز برطرف شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، حسین الله‌کرم در مراسم یادواره شهدای عملیات سنندج با اشاره به مسائل کشور و انتخابات سال ۹۲، اظهار داشت: سخن گفتن ما نسبت به مسائل روز کشور ناشی از دغدغه شهدای عزیز نسبت به پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب و مقابله با نقشه‌های دشمن است.

الله‌کرم ادامه داد: در همین راستا می‌بینیم حضرت آقا و نایب امام عصر (عج) در ۱۹ دی امسال از همه مردم ایران می‌خواهند که حرکات و اقدامات دشمن را رصد کنند.

وی تاکید کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه نیروهای حزب‌اللهی، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد فرصت انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کند و تهدید خودش را به فرصت تبدیل کند.

مسئول شورای هماهنگی حزب‌الله کشور گفت: تهدید آمریکا در خاورمیانه به‌قول کارشناسان برجسته خودشان؛ مسئله جمهوری اسلامی در ایران است که در مقابله با آن عاجز و درمانده شده‌اند و حال درصددند با استفاده از اهرم فشارهای اقتصادی و… فرصت انتخابات و مشارکت گسترده مردم ما در انتخابات آینده را تبدیل به تهدید کنند.

وی با بیان اینکه هر مسئولی باید هرچه سریع‌تر خودش را از دام جریان انحراف خارج بکشد تا کامل‌کننده پازل دشمن نباشد، افزود: باید باز هم با صراحت به بعضی از اشخاص اخطار دهیم که چنان‌چه خودشان را از دام جریان انحراف خارج نکشند؛ همان بلایی که عناصر فتنه‌گر اصلاحات بر سر خاتمی و دیگران آوردند و آن‌ها را در کام فتنه ۸۸ دفن کردند؛ توسط جریان انحراف به‌سرشان می‌آید.

الله‌کرم اعلام کرد: ما نیز اقدام اخیر این‌ها و جشنی که به اسم نوروز از بیت‌المال مردم گرفتند را شدیدا محکوم می‌کنیم، خصوصا امسال که در هفته اول نوروز ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) است.

وی با تاکید بر اینکه نباید فاطمیه تحت‌الشعاع نوروز قرار بگیرد و همه باید در احترام به شعائر دین اهتمام داشته باشیم، تصریح کرد: با این حال شاهد این جشن پرهزینه به اسم نوروز از بیت‌المال مردم مظلوم کشور هستیم.

وی حمایت گسترده یک مسئول از فرد دیگر که برای کاندیداتوری در تلاش است را تداعی‌کننده مدل پوتین در دست به‌دست کردن قدرت دانست.

مسئول شورای هماهنگی حزب‌الله کشور عنوان کرد: فتنه ۹۲ فتنه تازهی است، چراکه این‌بار جریان انحراف و فتنه در تلاشند که طبقات پایین جامعه را برای آشوب به‌دلیل مشکلات اقتصادی به صحنه بیاورند تا اشکال فتنه ۸۸ نیز برطرف شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.