برنامه حزب وحدت و همکاری برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

راه‌چمنی با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

دبیرکل حزب وحدت و همکاری گفت: در حزب وحدت و همکاری، تصمیماتی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آتی گرفته‌ایم.

محمدرضا راه‌چمنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در محل نمایشگاه، با اشاره iبه خاستگاه حزب وحدت و همکاری ملی گفت: این حزب پس از تلاش‌های فراوانی که از سال ۸۷ در جهت تأسیس صورت گرفت،‌ نهایتا در ۲۳ تیرماه سال ۹۱ تشکیل شد و فعالیت خود را رسما آغاز کرد.
 
دبیرکل حزب وحدت و همکاری در ادامه با بیان این مطلب که طی جلسات شورای مرکزی، مسئولین کمیته‌های شش‌گانه حزب نیز مشخص شدند،‌ خاطرنشان کرد: قرار است در آینده نزدیک شعب استانی خود را نیز راه‌اندازی کرده و فعالیت خود را iبه صورت گسترده در سطح کشور آغاز کنیم.  
 
وی بر همین اساس تصریح کرد: ما در حزب وحدت و همکاری تصمیماتی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آتی نیز داریم و در همین جهت از طریق انجام مصاحبه‌‌ها در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات اقدام خواهیم کرد.
 
وی در ادامه درباره انتخاب کاندیدای مورد حمایت این حزب گفت: تاکنون مذاکراتی در این زمینه انجام داده‌ایم و معیارهای خود را نیز مشخص کرده‌ایم و قصد داریم از چهره‌های حاضر iبه صورت بالقوه استفاده کنیم.
 
دبیرکل حزب وحدت و همکاری در پایان گفت: در همین جهت قرار است از اشخاص شاخص نیز برای برگزاری این سری مذاکرات استفاده کنیم.  
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.