برنامه دولت تعامل سازنده با مجلس است/ تلاش برای بهبود وضع معیشت مردم

فروردین ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برنامه دولت تعامل سازنده با مجلس است، گفت: استقبال امروز گرم نمایندگان مجلس از بنده نشان‌دهنده ایجاد فصل تازهی از تعامل دولت و مجلس بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران دربارهٔ اولین حضور خود به عنوان معاون رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز در صحن علنی مجلس نیز کلیه نمایندگان، روسای کمیسیون‌ها و هیات رئیسه و فراکسیون‌ها استقبال گرمی داشتند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.  
 
وی با تاکید بر اینکه برنامه ما تعامل سازنده با مجلس است، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم ارتباط مثبت و موثری در میان نمایندگان مردم و دولت ایجاد کنیم، چرا که همدلی و همیاری این دو قوه سبب تسریع در روند برنامه‌های دولت در بخش‌های گوناگون خواهد شد.  
 
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به استقبال گرم امروز تمامی نمایندگان گفت:‌ استقبال امروز کلیه نمایندگان و هیات رئیسه  فصل تازهی از تعامل دولت و مجلس می‌دانم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری با بیان اینکه نمایندگان مجلس همواره دولت تدبیر و امید را با همراهی و پشتیبانی خود دلگرم کرده‌اند، افزود:‌ حضور ما در دولت و مجلس به منظور بررسی و پیگیری مشکلات مردم است.  
 
وی اضافه کرد:‌ ما همواره سعی داریم با همدلی و تعامل و با خط مشی اعتدال بین دولت و مجلس مشکلات مردم به خصوص وضعیت معیشتی آن‌ها را بهبود بخشیم.
 
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به جلسه امروز مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه امروز بیشتر سعی کردیم به صورت رودررو با نمایندگان مردم آشنا شویم و همچنین نمایندگان مجلس نیز نقطه‌نظرات خود را برای بهبودبخشی و تعامل سازنده میان دولت و مجلس به بنده انتقال دادند که ما مطمئنا از نقطه‌نظرات آنها برای گسترش این تعامل بهره خواهیم گرفت.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر از استقبال گرم نمایندگان، روسای کمیسیون‌ها، هیات رئیسه و برادر ارجمند ابوترابی‌فرد کمال تشکر را دارم.  
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.