برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال اعلام شد

جام جم آنلاین: تیم ملی والیبال ایران که رقابت‎های گزینشی لیگ جهانی ۲۰۱۲ را پیش رو دارد، پیش از حضور در این مسابقات به اسلوونی سفر می‏کند تا در قالب شش دیدار تدارکاتی به مصاف چهار تیم اروپایی برود.

مصر نخستین حریف تیم ملی والیبال ایران در رقابت‏های گزینشی لیگ جهانی است. ملی‏پوشان والیبال کشورمان برای آماده سازی بیشتر جهت دیدار با این تیم، بامداد سه شنبه به اسلوونی سفر می‏کنند تا ضمن برپایی اردوی تدارکاتی به مصاف تیم‎های اروپایی بروند.

پرتغال، کرواسی و نروژ تیم‏هایی هستند که همزمان در اسلوونی حاضر خواهند بود. بر این اساس تیم ملی کشورمان طی مدت یک هفته اردو در اسلوونی، علاوه بر تیم ملی میزبان، دیدارهای تدارکاتی هم با این تیم‏ها خواهد داشت. در این میان دیدار با پرتغال و کرواسی دو بار برگزار می‎شود. دو دیدار دیگر تیم ملی ایران هم برابر اسلوونی و نروژ برگزار خواهد شد.

دیدارهای تیم‎‌های حاضر در اسلوونی از روز چهارشنبه آغاز می‎شود اما تیم ملی ایران نخستین دیدار خود را روز پنجشنبه برگزار می‎کند. فدراسیون والیبال اسلوونی برنامه دیدارهای تیم ملی ایران و دیگر تیم‎ها را اینگونه اعلام کرده است:

چهارشنبه اول شهریورماه
* اسلوونی – پرتغال (ساعت ۱۹:۳۰)

پنج شنبه دوم شهریورماه
* پرتغال – ایران (ساعت ۱۷)

جمعه سوم شهریورماه
* پرتغال – کرواسی (ساعت ۱۷)
* ایران – اسلوونی (ساعت ۱۹:۳۰)

شنبه چهارم شهریورماه
* ایران – پرتغال (ساعت ۱۰:۳۰)
* قطر – کرواسی

یکشنبه پنجم شهریورماه
* ایران – کرواسی (ساعت ۱۸)
* اسلوونی – قطر

دوشنبه ششم شهریورماه
* ایران – کرواسی، ساعت ۱۹:۳۰

سه شنبه هفتم شهریورماه
* ایران – نروژ (ساعت ۱۸)

تیم ملی والیبال ایران در پایان اردوی اسلوونی، این کشور را به مقصد قاهره ترک می‎کند تا طی دو دیدار در این شهر به مصاف تیم ملی مصر برود. این دو دیدار در چارچوب رقابت‏های گزینشی لیگ جهانی طی روزهای دهم و دوازدهم شهریورماه برگزار می‏شود.

تیم ملی والیبال ایران در صورت برتری در مجموع این دو دیدار، در تهران میزبان ژاپن خواهد بود. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.