برنامه روز دوم مسابقات جودوی قهرمانی آسیا

۲۹فروردین۱۳،

در ادامه بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در تایلند که با حضور نمایندگان ۲۸ کشور در بانکوک در حال برگزاری است، فردا (شنبه) مسابقه‌ها در اوزان سنگین پیگیری می‌شود که امیر قاسمی‌نژاد دارنده مدال برنز دو دوره قبل در وزن ۸۱- کیلوگرم در میان ۲۰ جودوکار “مشعل شعیبی” از کویت را در دور اول پیش‌رو دارد. وی که در گروه B مبارزه می‌کند، دور دوم باید با “عزیزکالکامانولی” از قزاقستان پیکار کند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۹۰- کیلوگرم ۱۷ جودوکار حضور دارند که محمد جمالی در دور اول استراحت دارد و سپس باید با “رمردینکو”، جودوکار مولداویایی‌تبار تیم امارات پیکار کند. جمالی که دور قبل مقام پنجم را کسب کرد، در صورت پیروزی بر این جودوکار در مبارزه بعدی خود به مصاف “اسلام بازبایف”، نفر ۲۶ رنکینگ جهانی از قزاقستان می‌رود. این قزاق که از ۸۱ کیلوگرم به یک وزن بالاتر آمده، دور قبل مقهور هنرنمایی قاسمی‌نژاد شده بود.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم هم جواد محجوب در میان ۱۴ جودوکار دور اول را استراحت دارد و سپس به دیدار برنده جودوکاران تایلند و اندونزی خواهد رفت. نماینده ایران در صورت پیروزی در این دیدار به نیمه‌نهایی راه خواهد یافت.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جعغر پهلوانی که با ۱۸ سال سن اولین تجربه آسیایی خود را سپری می‌کند، در دور اول “حسین میسری”، نماینده کویت را پیش رو دارد. وی در صورت برتری باید با “بتسوری نام سریجا” نفر ۳۳ رنکینگ جهانی مبارزه کند. در این وزن هم ۱۴ جودوکار حضور دارند.

این رقابت‌ها به مدت سه روز در بانکوک برگزار خواهد شد که بعد از پایان رقابت‌های انفرادی در روز شنبه ۳۰ فروردین، مبارز‌ه‌های تیمی روز یکشنبه برگزار خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.