برنامه ریزی برای رفع گرانی

جام جم آنلاین: رییس جمهوری اسلامی ایران، دیدارهای چهره به چهره با مردم و سفرهای استانی را از افتخارات دولت های نهم و دهم دانست و با بیان این که رفع برخی مشکلات کوچک مردم نیز یک کار بسیار بزرگ است به وضعیت بازار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به این که گرانی به مردم تحمیل می شود، دولت در حال انجام کار و برنامه ریزی برای رفع آنها است.

 محمود احمدی نژاد عصر امروز( چهارشنبه) بعد از دیدار چهره به چهره با جمعی از شهروندان شهر ری در جمع خبرنگاران افزود: به موازات این برنامه ها، شورای عالی اداری کشور در حال کاهش روند بوروکراسی اداری است؛ هرچند که در این زمینه برخی موارد از دست ما خارج است.

وی تاکید کرد: ملاقات های مردمی و سفرهای استانی یک مطالبه برای کاهش مشکلات سیستم اداری کشور است؛ ضمن آن که در حال حاضر سرعت تصمیم گیری در برنامه های کلان کشور از جمله افتتاح مراکز صنعتی و پروژه های زیربنایی نیز افزایش یافته است.

رییس جمهوری با بیان این که بخشی از مراجعات مردمی به صورت الکترونیک و به سرعت در حال انجام است گفت: بخش محدودی از این مراجعات مردمی نیز به منابع مالی و سیستم بانکی کشور مربوط می شود.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: با وجود آن که در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم هستیم اما برخی از آنها امروز از اراده ما خارج است. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.