برنامه ریزی فدراسیون در حد حدس و گمان است

۲۴اردیبهشت،

ملی پوش بدمینتون گفت: برنامه ریزی فدراسیون تنها در حد حدس و گمان است و چند هفته قبل از آغاز مسابقه به ما اطلاع میدهند.

علی شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سال قبل برای شرکت در مسابقات رنکینگ کشوری در بخش انفرادی و دو نفره به ترتیب ۷۰ و ۹۰ هزار تومان به حساب فدراسیون واریز کردیم و حدود ۱۰ میلیون تومان به حساب کمک های مردمی فدراسیون ریخته شد ولی از این تعداد حتی یک ریال هم پاداش دریافت نکردیم.

ملی پوش اضافه کرد: برای سال جدید هم قرار است این مسابقات تیرماه برگزار شود ولی باید گفت‌ بدتریم مشکل درفدراسیون این است که ما به عنوان یک بازیکن هیچ برنامه مکتوبی دریافت نمیکنیم واگر هم قرار به برگزاری مسابقه ای باشد درحد حدس وگمان است.

وی با تاکید بر این که خودم را بازیکن ملی نمی دانمگفت: تنها می توانم بگویم که یک بازیکن هستم که سابقه ملی دارم چرا که از آغاز سال ۶۲درهیچ مسابقه انتخابی و اردویی شرکت نکردیم و فقط برای مسابقات لیگ تمرین می کنیم.

ملی پوش بدمینتون تصریح کرد: متاسفانه اشخاصی که برای برگزاری مسابقات لیگ برنامه ریزی می کنند توجهی به این مسئله نمیکنندکه یک بازیکن تمام ایام سال را در اوج آمادگی به سر نمی برد و ما تا خرداد درگیر لیگ هستیم و قبل از اینکه وارد فصل جدید آمادگی شویم باید در مسابقات رنکینگ شرکت کنیم درحالی که شهری که میزبانی یک مسابقه را برعهده دارد هم  برای یک ورزشکار اهمیت دارد ولی برنامه ریزی ما به مرحله نمی رسد.

شاه حسینی بیان داشت: شرایط مالی فدراسیون امکان برگزاری اردوهای مستمر را به مسئولان نمیدهد ولی حد اقل کاری که می توان کرد ارائه برنامه تمرینی به بازیکنان منتخی است چرا که یک  ملی پوش نباشد اردوی چند روزه نمی تواندکمکی به وی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در دیدار رفت با ابتکار ملی زنجان شرایط مختلف دست به دست هم دارند که ما نتیجه را به این تیم واگذار کنیم ولی در دور برگشت این نتیجه را جبران می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.