برنامه ریزی در فوتبال ما طوری است که فقط مسابقات تمام شود

۲۹فروردین۱۳،

بز‌یک: بالاخره در جام حذفی یک قرعه خوب به ما خورد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب شده تا بالاخره یک قرعه خوب در این مسابقات به ما بخورد.

ادموند‌ بز‌یک مربی تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب شد تا بالاخره در این مسابقات یک قرعه خوب به ما بخورد.
با این شرایط برای ما خوب شد اما سپاهان هم تیم خوبی است و کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند و چون بازی فینال در استاد‌یوم آزادی برگزار می گردد، اینطو‌ری نیست که حتما می بریم.
وی در مورد اهمیت جام حذفی برای پرسپولیس گفت: همه می دانند که چون امسال در لیگ خوب نتیجه نگرفته ایم، جام حذفی برای ما بسیار مهم است و چشم به این جام داریم و باید تحت هر شرایطی موفق شویم و قهرمانی مسابقات را به دست آوریم .
تیم ما تمام تمر‌کزش را روی فینال جام حذفی گذاشته و تلاش می کنیم تا در ورزشگاه آزادی و با حمایت هواداران پرسپولیس موفق شویم و با قهرمانی در جام حذفی سهمیه حضور در آسیا را به دست آوریم.
مربی پرسپولیس درمورد نتایج برگزاری فینال جام حذفی گفت: به هر حال باید بازیها تمام شود.
وقتی از اول برنامه ریزی نکرده باشی، هر تاریخی که بگذارند یک مقدار حرف و حدیث پیش می آید.
به نظر من تاریخ برگزاری فینال جام حذفی خوب است اما چون نمی‌ توانیم ۲۰ روز بازی کنیم بد است.
ما باید به گونه ای تمرینات را انجام دهیم که مشکلی برای حضور در فینال نداشته باشیم و با قدرت مقابل سپاهان بازی کنیم.
وی ادامه داد: برنامه ریزی سازمان لیگ یک جوری بود که فقط بازیها تمام شود. به نظر من فقط برای اینکه بازیها را تمام کنند، برنامه ریزی کرده ا‌ند .
با این شرایط کیفیت لیگ پایین تر از پارسال است چون تیم نمی‌ دانند که در چه زمانی بازی دارند اما در اروپا بازیهای هفته ۲۵ لیگ هم از اول فصل مشخص است و تیم ها می دانند که در چه روزی و چه ساعتی و در کدام استاد‌یوم باید بازی کنند و به همین سبب کارهای خودشان را برنامه ریزی می کنند اما در ایران بیشتر از ۲ هفته نمی‌ ‌‌‌توانی برنامه ریزی کنی و مدام باید منتظر برنامه تازه و اتفاقات تازه ای باشی .
وی افزود: کنار آمدن با چنین شرایطی بسیار سخت است. به سبب وقفه ای که در بازیهای ما ایجاد شده ، ۳ روز تمرینات تیم را تعطیل کردیم و این در شرایطی است که در هفته های قبل بازیها فشرده بود و الان باید ۲۰ روز تعطیل باشیم و فقط تمرین کنیم تا تیم را در شرایط مطلوب نگه داریم.
کار کردن در چنین شرایطی بسیار سخت است چون مدام باید برنامه ها را تنظیم کنیم و بچه ها را در شرایط خوب نگه داریم.
وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: اگر مصدومان ما برسند، بسیار امیدوار می شویم اما هر طوری شده باید قهرمان جام حذفی بشویم.
پرسپولیس الان چند سال است که جام نگرفته و به خاطر هوا داران باید قهرمان شود.
بز‌یک در پایان گفت: روز بازی با سپاهان در فینال جام حذفی روز خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال است و بسیار دوست دارم که روز خداحافظی مهدوی کیا خاطره انگیز شود و به یاد همه بماند.
دوست دارم مهدوی کیا جام قهرمانی را بالای سر ببرند تا با خاطره ای خوب از فوتبال برود./ رج


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.