برنامه کاروان ایران در هفتمین روز رقابت های پار المپیک

نمایندگان کشورمان در هفتمین روز رقابت های پار المپیک لندن به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌ هفتمین روز رقابت های پار المپیک لندن فردا برگزار می شود و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود می روند.

ابتدا در رشته فوتبال ۷ نفره نمایندگان کشورمان با روسیه دیدار می کنند در رشته تیر و کمان و از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی ریکرو تیمی بانوان ایران با چک دیدار می کند.

در رشته دو و میدانی در رشته پرتاب دیسک F56.55.54 علی محمد یاری از ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه با حریفان خود روبرو می شود.

در رشته دوچرخه سواری تایم تریل C4 بهمن گلبار نژاد از ساعت ۱۴ با حریفان خود به رقابت می پردازند بار دیگر در رشته تیر و کمان و در مرحله یک چهارم نهایی ریکرو تیمی مردان ایران متشکل از علیخانی، رنجبر و شهابی پور از ساعت ۱۴:۳۰ مسابقه خود را آغاز می کنند.

در رشته دو و میدانی پرتاب وزنه کلاس F38.37 جواد مردانی نماینده کشورمان خواهد بود که از ساعت ۱۴:۴۰ دقیقه به میدان می رود.

در رشته وزنه برداری و در وزنه۱۰۰ کیلو گرم علی صادق زاده از ساعت ۱۶:۵ دقیقه به وقت تهران با حریفان خود روبرو می شود و بار دیگر

دسته ۱۰۰+ کیلو گرم سیامند رحمانی از کشورمان با حریفان خود پیکار می کند و در نهایت سجاد نیک پرست و سید عرفان حسینی در رشته دو و میدانی پرتاب نیزه در کلاس F12 , 13 با حریفان خود روبرو می شوند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.