برنامه مرده، زنده نشد: خانم‌ها به تنهایی به تماشای فوتبال در سالن سینما نرفتند

سه شنبه, ۳۰ خرداد ساعت ۰۴:۱۱ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۷

+ ۰

پردیس سینمایی «کیان» که قرار بود از ـ ۲۸ خرداد ماه ـ بازی‌های جام ملت‌های اروپا را تنها برای خانم‌ها نمایش دهد،‌شامگاه گذشته را بدون هیچ مخاطبی سپری کرد.

 

ترانه شاه محمدی ـ مدیر این سینما ـ به خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت:‌ متاسفانه شب گذشته هیچ مخاطبی به سینما مراجعه نکرد البته شاید دلیلش این بوده که ما در این زمینه‌ دیر اطلاع رسانی کردیم.

وی در عین حال، مکان پردیس سینمایی «کیان» را در عدم مراجعه بانوان به این سینما بی‌تاثیر ندانست و در عین حال گفت: از طرفی زمان ما هم برای اطلاع رسانی بسیار تنگ بود،‌ همچنین ساعت برگزاری مسابقات یعنی ۲۳:۱۵ برای بسیاری از بانوان دشوار است.

شاه‌محمدی افزود: ما شب گذشته فقط یک مخاطب آقا داشتیم و عدم استقبال خانم‌ها برنامه را به خودی خود منتفی کرد.

به گزارش ایسنا،‌ بهای بلیت‌های مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۲ به مبلغ ۵ هزار تومان اعلام شده بود.

بنا بر این گزارش، مدیر پردیس سینمایی کیان روز گذشته به ایسنا خبر داده بود که؛ « طبق آخرین صحبتی که با اداره‌ی اماکن داشتیم و با توجه به اینکه پرسنل پردیس سینمایی کیان کاملا خانم هستند، این اجازه داده شد تا مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا که در جریان است را برای خانم‌ها نمایش دهیم.»

پردیس سینمایی کیان در مجاورت بوستان ولایت واقع شده است.

به گزارش ایسنا، هفته‌ی گذشته اداره اماکن فقط مجوز پخش فوتبال را برای آقایان در سینماها داد و سینماداران با توجه به فضای خانوادگی سینماها از پخش فوتبال منصرف شدند.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.