برنامه نگارخانه‌های فرهنگسرای بهمن

جام جم آنلاین: نگارخانه‌های فرهنگسرای بهمن در نیمه اول مهرماه میزبان نمایشگاه‌های متنوعی است.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، نمایشگاه تصویرسازی سحر علی اکبری، نمایشگاه آثار گروهی نقاشی هنرمندان جوان و نمایشگاه عکس کرامت کریمان از جمله این نمایشگاه ها است.

نمایشگاه تصویرسازی سحر علی اکبری از اول مهر در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا می شود و تا ١١ مهر نیز ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه با هدف معرفی هنرمندان جوان، شامل ٣٠ اثر با موضوعات متفاوت اجتماعی درباره تصویرگری کتاب کودک و نوجوان برگزار می شود.

سحر علی اکبری در نمایشگاههای گروهی عکس شرکت کرده و همچنین در مسابقات دانشجویی مقام اول تصویر سازی را کسب کرده است. وی در آثارش از آبرنگ و اکولین استفاده کرده است.

نمایشگاه گروهی نقاشی

این نمایشگاه با آثار هنرمندان الهام کریمی، فاطمه شریعت، مینا ارغند، سارا شکوری و داداش یعقوبی از اول مهرماه آغاز و تا ١١ مهر برگزار می شود.

این نمایشگاه شامل ۳۵ اثر با تکنیک رنگ روغن بصورت رئال است که با موضوع طبیعت در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

این هنرمندان از سنین کودکی فعالیت هنری خود را آغاز کرده اند و تاکنون نمایشگاههای گروهی بسیاری را برگزار کرده اند.

نمایشگاه عکس کرامت کریمان 

این نمایشگاه شامل عکس هایی از زیارتگاه ها و بقاع متبرک شهرهای مقدس مشهد، قم و شیراز است که با هدف معرفی ظرفیت های بالقوه معنوی، آشنایی با مکان های مقدس برای ترویج و احیای مبانی و ارزش های دینی و تعالی باورها و اعتقادات مذهبی در بین جوانان و نوجوانان در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) افتتاح و تا میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاهها می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ٩ تا ١٩ به نگارخانه های فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵٣١٢١٨٠ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.