برنامه های انتخاباتی رسانه ملی اعلام شد

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۶۰۰ دقیقه فرصت تبلیغ مستقیم از رسانه ملی دارند.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد انتخابات رسانه ملی ، نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امکان استفاده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی را برای ارائه برنامه ها و تبلیغ خود خواهند داشت.

بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیما هر یک از نامزدها فرصت دارند ۴۲۰ دقیقه از طریق تلویزیون و ۲۱۶ دقیقه از طریق رادیو با مردم سخن بگویند .طبق این برنامه ریزی هریک از نامزدها فرصت می یابند دو مستند سی دقیقه ای از شبکه یک برای معرفی خود پخش کنند .

حضور در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به مدت ۴۵ دقیقه و پاسخ به سوالات جوانان به مدت یک ساعت در شبکه سه سیما از دیگر امکانات تبلیغی نامزدها در رسانه ملی است . نامزدها همچنین در نشستی تخصصی در شبکه چهار سیما با کارشناسان به مدت ۴۵ دقیقه فرصت تبلیغ برنامه ها و دفاع از آن را دارند . پرسش و پاسخ با مخاطبان شبکه های جام جم به مدت یک ساعت نیز از فرصت هایی است که رسانه ملی در اختیار آنان قرار می دهد .

ستاد انتخابات صدا و سیما همچنین اعلام کرد مناظره های تلویزیونی نامزدها در صورتی که تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده به پنج نفر برسد بصورت انفرادی در تلویزیون خواهد بود اما اگر تعداد نامزدهای تائید صلاحیت شده به بیش از ۵ نفر برسد این مناظره ها بصورت جمعی و با حضور مجری برگزار خواهد شد .

سید عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما چندی قبل در همایش افق رسانه اعلام کرد بیش از دو هزار ساعت برنامه انتخاباتی تا زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پخش خواهیم کرد .

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.