برنامه های دهه کرامت باید به نحو احسن برگزار شود

به گزارش ایرنا ،رضا محدثی پور روز دو شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به تقارن دهه کرامت با هفته دفاع مقدس، افزود : ما باید برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های این ایام تلاش کنیم .

وی اظهار داشت :دستگاه های فرهنگی بویژه روحانیون ،رسانه ها ،دانشگاهها ،آموزش و پرورش ،سازمان تبلیغات اسلامی ،فرهنگ و ارشاد اسلامی و… در دهه کرامت برای معرفی زندگینامه ،سیره و فضایل امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) باید تلاش کنند.

وی همچنین در مورد هفته دفاع مقدس هم گفت : این هفته فرصت بسیار مناسبی برای بازگو کردن دستاوردها و نعمات دوران مقدس است .

مدرسی پور گفت :ما هر چه داریم از برکت خون شهدا داریم و این عزیزان برای ما زحمات زیادی کشیدند و سبب سرافرازی کشورمان شد.

معاون فرماندار سبزوار در سخنانی خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و گفت :باید خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسل جدید و نوجوانان و جوانان تبیین شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی سبزوار هم با ارائه گزارشی از ستاد دهه کرامت سال گذشته ، گفت : در آن زمان برنامه های خوبی در این شهرستان برگزار شد.

مجید عسکری خواستار همکاری تمامی دستگاههای اجرایی برای بهتر برگزار شدن برنامه های این دهه شد و افزود:در پایان دهه کرامت تعدادی از دستگاه های برتر معرفی خواهند شد.

سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه سبزوار هم با ارایه گزارشی از برنامه های دهه کرامت و ستاد هفته دفاع مقدس سبزوار، گفت :ما برنامه های متنوعی در این ایام خواهیم داشت .

سید نورا… رضوی عضو شورای فرهنگ عمومی سبزوار هم برای با شکوهتر برگزار شدن مراسم نکوداشت استاد حمید سبزواری و برنامه های دهه کرامت مطالبی بیان کرد.

دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی سبزوار هم در این نشست دیدگاه های خود را در مورد برنامه های دهه کرامت و هفته دفاع مقدس ارایه کردند.

/۷۴۹۹/۶۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.