برنامه های قرآنی باید محور فعالیت های فرهنگی قرار گیرد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ˈ دخیل عباس زارع زاده ˈ روز یکشنبه در آیین افتتاح موسسه قرآنی کوثر مهریز با اشاره به آیات و روایات متعدد به اهمیت کلام وحی در زندگی انسان و اثرات آن پرداخت.

وی ادامه داد: درمان واقعی آلام بشر امروز در مقابل آسیب ها ، ناهنجاری ها و مشکلات روحی و عاطفی فقط شناخت قرآن و تدبر و عمل به آن است .

نماینده مردم شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به همان میزان که انسان ها از کلام آسمانی قرآن فاصله گرفته اند ، دچار معضلات فرهنگی و اجتماعی شده اند .

زارع زاده از مهمترین راه ها در برهه کنونی برای مقابله با تهدید نرم و فرهنگی دشمنان را گسترش برنامه ها قرآنی و جذب قشر جوان در قالب تشکل ها و موسسات عنوان کرد .

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بر انجام فعالیت های قرآنی در سطح مساجد و جذب جوانان هم تاکید کرد و از اینکه به این امر توجه جدی صورت نمی گیرد ابراز ناخرسندی کرد .

وی از کسانی که در سطح حوزه انتخابیه برای گسترش فعالیت ها و برنامه های قرآنی زحمت می کشند قدردانی کرد و خواستار افزایش این نوع برنامه ها شد .ک/۲

۷۵۴۱/۱۹۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.