برنامه های هفته ایمنی و روز آتش نشانان اعلام شد/ توزیع ۵ هزار جلد کتاب آموزش ایمنی بین دانش آموزان

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سازمان آتش نشانی تهران امروز در جمع خبرنگاران برنامه های هفته ایمنی و روز آتش نشان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران دکتر خوشزاد با بیان این که از روز پنج شنبه ۴ مهر ماه برنامه های هفته ایمنی آغاز می گردد در این روز با حضور هزار آتش نشان در مرقد امام راحل با پیمان های رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهد کرد و سپس مزار شهدا ، خصوصاً شهدای آتش نشان را گل باران می کنیم همچنین برای نماز مغرب و عشاء با حاج حسن خمینی ملاقات خواهیم داشت .

وی ادامه داد: در روز جمعه ۵ مهر ماه هزار نفر از آتش نشانان در نماز جمعه حضور خواهند یافت، شهردار تهران دکتر قالیباف نیز پیش از خطبه نماز به مناسبت روز آتش نشان سخنرانی خواهد کرد همچنین در بعد از ظهر رژه یگان های سازمان آتش نشانی در ۸ منطقه عملیاتی در سطح شهر تهران با ظرفیت امکانات خودروی موتوری و تجهیزات انجام خواهد شد.

خوشزاد ادامه داد: روز شنبه نیز از اولین کتاب من که با مشارکت آموزش و پرورش صورت گرفته رونمایی می گردد و ۵ هزار جلد کتاب بین دانش آموزان با هدف نهادینه کردن فرهنگ ایمنی صورت می گیرد.

گفتنی است از ۱۲۵ مجتمع مسکونی در ۸ منطقه عملیاتی نیز بازدید به عمل می آید و نکات ایمنی با ساکنین مطرح می کنند و ۲۲خانه ایمنی در ۲۲ منطقه شهر تهران افتتاح خواهیم کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.