برنامه های ویندوز فون ۸

۴شنبه ۱۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

برنامه های ویندوز فون ۸

http://up.funmehr.com/images/vk5vxfc0gbtcuppno.png

دیروز در یک همایش مایکروسافت دومین سیستم عامل بزرگ تلفن همراه یعنی ویندوز فون ۸ معرفی نمود. پیشا هم شاهد ویندوز فون ۸ بوده ایم ولی در این همایش Joe Belfiore به معرفی جزئیات آن پرداخت.

این سیستم عامل تازه بر اساس ویندوزفون ۷ طراحی شده که حاوی ویژگی های منحصر به فردی به آن اضافه شده است. اولین چیزی که دیده میشود lockscreen تازه آن است که از طریق آن میتوان عکسها و اعلانهای فیس بوک را مشاهده نمود.

در قسمت اپلیکیشن ها، سخنگوی ماکروسافت به یک نکته مهم را اعلام نمود و آن قابلیت استفاده از ۴۶ اپلیکشین از ۵۰ اپلیکشین برتر بر روی سیستم عاملهای دیگر بر روی ویندوزفون ۸ است و اپلیکیشنهای بیشتری نیز در راه است. این اپلیشکنها شامل بازی های محبوب و برنامه هایی مانند پاندورا است.

یکی دیگر از برنامه های تازه آن، برنامه صرفه جویی و مدیریت داده موبایل است که Data Sense نام دارد. این برنامه مقدار داده استفاده شده توسط اپلیکشنهای در حال اجرا را نشان میدهد و این قابلیت را دارد که صفحات وب را فشرده سازد تا در هنگام باز نمودن آن بر روی مرورگر در مصرف داده صرفه جویی نمایید.

وجود برنامه Kids’ corner بر روی ویندوزفون به شما اجازه میدهد تا اپلیکشین های مختلف (احتمالا عمدتا بازی ها) را انتخاب نمایید تا نگران این موضوع نباشید که بچه ها بطور تصادفی وارد برنامه های دیگر شما شوند.

Rooms یکی دیگر از ویژگیهای ویندوز فون است که شبیه محیط گوگل پلاس میباشد که به کاربر اجازه میدهد افراد دیگر را به این محیط دعوت کند و کاربر میتواند به روز رسانی ها، عکس ها، لیست کارها، و غیره را به اشتراکک بگذارد. حتی کسانی که گوشی تلفن ویندوزفون ۸ را ندارند هم میتوانند عضو محیط شوند. ویندوزفون ۸ نه تنها در امریکا عرضه میشود بلکه تا آخر هفته در بازارهای اروپا نیز در دسترس است.

http://dl2.funmehr.com/hamid/aks/funmehr.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتاز نیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتاز نیوز

طبقه بندی: خبرها آی تی, خبرها آی تی   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱۰ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, آموزش, آی تی, خبرها آی تی, خبرها تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, برنامه های ویندوز فون, برنامه های ویندوز فون ۸, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, ویندوز فون ۸, کالا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.