برنامه های کاربردی تلفن همراه برای آخر هفته +دانلود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

این روزها بیشتر اشخاص از تلفن های اندروئیدی و یا آیفون استفاده می نمایند. یکی از مهمترین نیازهای این تلفن های همراه برنامه های کاربردی است.

به گزارش تفسیری گروه خواندنی هایممتازنیوز،‌ در چند هفته قبل کابران باشگاه خبرنگاران درخواست هایی از بخش خواندنی ها برای گذاشتن برنامه های کاربردی آندروئید و ایفون داشتند.

این هفته سه برنامه که هم قابلیت فنی و هم قابلیت سرگرم نماینده دارند را برای شما انتخاب نمودیم. شما می توانید در قسمت نظرات نرم افزارهای موردنظرتان را برای ما بنویسید تا آن ها را برای شما تهیه کنیم.

ماشین حساب سخنگو

با نصب نرم افزار Talking Calc، یک ماشین حساب سخنگو را در اندروید خود داشته باشید. این ماشین حساب همهی اعمال ساده ریاضی را انجام میدهد و نتیجه را برای شما با صدای دلخواه، بازگو میکند. برای مثال وقتی عدد ۲ و ۳ را با هم جمع نمایید، در آخر پاسخ عدد ۵ را برای شما میخواند. همچنین میتواند در هنگام انجام محاسبات نیز صحبت کند و کلماتی مانند به اضافه یا ضرب در را بگوید.

این برنامه را از اینجا دانلود نمایید.

نرم افزار ترکیب چهره

این نرم افزار که مخصوص تلفن های همراه آیفون است می تواند چهره دو عکس را با یکدیگر ترکیب کند. کافیست از چهره‌ی خودتان و یکی از دوستانتان عکسی بگیرید و باقی عملیات را خود این برنامه برای شما انجام می‌دهد. مطمئن باشید نتیجه شما را به خنده وا می‌دارد! برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

این برنامه را از اینجا دانلود نمایید.

اجرای پلی استیشن یک روی موبایل

FPse نام نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید است که بوسیله ی آن می توانید بازی های کنسول پلی استیشن ۱ را روی دستگاه اندروید خود اجرا نمایید. روش استفاده از این ابزار به این صورت است که شما با منتقل نمودن Image بازی پلی استیشن با یکی از فرمت های nrg ،cue ،bin ،iso ،img به گوشی خود، قادر خواهید بود بازی ها را با کیفیت صدای عالی به اجرا در بیاورید. همچنین این برنامه از کلید های سخت افزاری، سنسور ها و صفحه نمایش لمسی به خوبی پشتیبانی میکند.

این برنامه را از اینجا دانلود نمایید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.