برنامه ها نباید با جابه جایی مدیران خودروساز تغییر کند

برنامه ها نباید با جابه جایی مدیران خودروساز تغییر کند

برنامه ها نباید با جابه جایی مدیران خودروساز تغییر کند

ممتازنیوز: رییس کمیسون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه با تغییر وزیر و مدیر نباید برنامه ها تغییر کند درباره دلایل تغییر مدیر عامل سایپا گفت: راجع به اشخاص اظهار نظر نمی کنم اما معتقدم خودروسازان باید برنامه بدهند و اگر برنامه نداشته باشند ادامه فعالیت برای آنها سخت خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از خانه ملت، رضا رحمانی با بیان اینکه علاوه بر سوء مدیریت، نداشتن برنامه از دلایل عقب ماندگی صنعت خودرو است، افزود: متاسفانه با تغییر مدیریت در صنعت خودروسازی و یا با تغییر وزیر صنعت و معدن برنامه های صنعت تغییر و مدیر جدید برنامه های تازه ای را از صفر شروع می کند که این ناشی از نبود استراتژی و برنامه مدون در این صنعت است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که با تغییر وزیر و مدیر نباید برنامه ها تغییر کند، گفت: مدیران صنعت خودرو را دعوت خواهیم کرد و از آنها می خواهیم که برنامه خود را ارایه کنند.
رحمانی ضمن توصیه به مدیر عامل جدید سایپا برای ارایه برنامه تصریح کرد: خودروسازان با همفکری دولت و مجلس باید استراتژی صنعت خودرو را بنویسند و برای توسعه و صادرات آن برنامه ریزی کنند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اظهار داشت: باید بر روی صادرات خودرو و قطعات آن تمرکز و از امکانات و ظرفیت های منطقه ای برای صادرات استفاده شود.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در روابط خارجی و استفاده از برند های خارجی باید قراردادها را از نظر حقوقی و فنی به نحوی تنظیم شود که درشرایط تحریم هم بتوانیم همکاری های خود را ادامه دهیم و همکاری ها باید ادامه دار باشد نه اینکه مانند پژو در شرایط تحریم همکاری با این خودروساز قطع شود.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.