برنامه گالری‌های فرهنگسرای خاوران

جام جم آنلاین: برنامه گالری‌ها و نگارخانه فرهنگسرای خاوران شامل نمایشگاه نقاشی کودکان، نقاشی خط و خوشنویسی از ۲۱ تا ۲۷ مردادماه اعلام شد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، نمایشگاه طراحی خط نام حضرت علی (ع) آثار استاد عباس قاسمی از ۲۱ تا ۲۷ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ در گالری شماره ۱ فرهنگسرای خاوران برپاست.

نمایشگاه نقاشی خط با هدف ایجاد فضایی کاملاً مذهبی و متناسب با ایام ماه مبارک رمضان  و شب های قدر در نگارخانه فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

این نمایشگاه شامل ۴۵ اثر در ابعاد ۷۰در ۵۰ است که در گالری شماره یک فرهنگسرای خاوران به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه خوشنویسی خط نستعلیق در گالری شماره ۲

نمایشگاه خوشنویسی خط نستعلیق آثار استاد اسماعیل رضایی از ۲۱ تا ۲۷ مرداد در گالری شماره دو فرهنگسرای خاوران برپاست.

نمایشگاه خوشنویسی خط نستعلیق با هدف بروز توانایی های هنرمندان جوان و دانشجویان و شناختن استعداد های جوان در شاخه های متعدد هنری در ساعت های ۹ تا ۱۹ در نگارخانه شماره۲ فرهنگسرای خاوران در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر در ابعاد ۷۰ در ۵۰ است که از هنرجویان، هنرمندان و تمامی علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه دعوت می شود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ٩ تا ١٨ به گالری شماره دو فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.

 نمایشگاه نقاشی کودکان در نگارخانه کودک

نمایشگاهی از بهترین نقاشی های کودکان پنج تا هشت ساله در نگارخانه کودک فرهنگسرای خاوران برپاست. در این نمایشگاه ۶۰ اثر منتخب از آثار نقاشی کودکان پنج تا هشت سال با موضوع آزاد ، از ۲۱ تا ۲۷ مردادماه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آثار نمایش داده شده در این نمایشگاه با تکنیک مداد رنگی، گواش، پاستل روغنی و… در ابعاد A3، با زبان تصویری و ساده رویا پردازی های کودکان را به تصویر کشیده است. 

در این نمایشگاه گروهی حدود ۲۰ هنرمند خردسال ، خلاقانه ترین آثار خود را طی یک سال آموزش زیر نظر واحد آموزش مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۵به نمایش در آورده اند.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه های ذکر شده دعوت می شود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ٩ تا ١۹ به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.