برنامه ۱۰۰ روزه ولایتی برای حل مشکلات کشور / به نفع هیچکس کنار نمی‌کشم

۰۵خردادماه،

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از تدوین برنامه ۱۰۰ روزه‌اش برای حل مشکلات حاد و فوری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران علی‌اکبر ولایتی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم در حاشیه ضبط یکی از برنامه‌های انتخاباتی خود در سازمان صدا و سیما در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه برنامه‌های شما برای تحقق “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” چیست؟ اظهار داشت: شعار “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” که مقام معظم رهبری به طور حکیمانه‌ای امسال را به این نام نامگذاری کرده‌اند، کلید حل مشکلات کنونی کشور است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری یک مصراع از این حماسه سیاسی را انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند که به نظر من مصراع دیگر این حماسه، امتداد و تقویت حضور و نفوذ مثبت سیاسی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و نقش تعیین‌کننده آن در صحنه بین‌المللی است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با تحقق حماسه اقتصادی نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم کشور ما مشکلات معیشتی دارند حتما با یک کار حماسی می‌توان این مشکلات را در یک برنامه معین حل کرد.

ولایتی اظهار داشت: مشکلات حاد و فوری کشور را در یک برنامه ۱۰۰ روزه که تفصیل آن امشب از گفتگوی ویژه خبری پخش خواهد شد، اعلام می‌کنم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران مبنی بر خروجی نهایی ائتلاف سه‌گانه و انصراف از کاندیداتوری به نفع دیگر کاندیداها اظهار داشت: طی مشورت‌هایی که با دیگر اصولگرایان مورد تایید شورای نگهبان انجام شده، رایزنی شده تا در نهایت یک نفر از اصولگرایان با اکثریت رای در مرحله اول انتخابات پیروز شود.

ولایتی در پاسخ به این سوال که آیا به نفع قالیباف و حداد عادل کنار خواهید کشید، خاطر نشان کرد: به نفع هیچکس کنار نمی‌کشم.

انتهای پیام/رض


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.