برنده خوش شانس پیامک ۵ میلیونی خبرورزشی: فکر می کردم این مسابقات الکی باشند/ هنوز برایم قابل باور نیست – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ برنده این هفته از ملایر بود. وقتی چک ۵ میلیون تومانی را گرفت، رو به دوربین کرد و گفت:« هنوز برایم قابل باور نیست.»

رستوران های زنجیره ای دیاکو

الهیه. مریم شرقی. رستوران و عوامل آماده قرعه کشی. گردونه ای کلاسیک با گوی های شماره گذاری شده و شرکت کنندگانی که از ۱۰۰۰۰۱ تا ۱۵۶۲۶۱ کد گرفته بودند. عدد اول ثابت بود؛ یک. گوی های از صفر تا پنج وارد گردونه شدند تا عدد دوم هم مشخص شود. گردونه با دستان مدیریت رستوران جناب آقای وحید عبداله زاده چرخید تا جای عدد دوم با چهار پر شود. نوبت عدد سوم رسید؛ سه. اتفاق تکرار شد تا کد مورد نظر مشخص شود. ۰۹۱۸۸۵۲………

 ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب. مجری شماره مورد نظر را می گیرد. بار اول شخصی با صدای خواب آلود گوشی را بر می دارد. اما مجری هم چنان هیجان زده است و ادامه می دهد:« مثل این که از طرفداران پر و پاقرص خبرورزشی هستید؟» ولی جوابی که شنیده شد این بود:« نه! من اصلا خبرورزشی نمی خوانم.» مجری مسابقه هم گفت:« خب اگر جایزه ۵ میلیونی دوست ندارید آن را به نام شخص دیگری در بیاوریم!» آن طرف خط صدای خواب آلود هنوز هیچ تغییری نکرده بود:« لطف می کنید اذیت نکنید.» سخت است و غیرقابل باور. شما جای حسن جوکار!

لحظه تحویل جایزه

چک ۵ میلیون تومانی به نام حسن جوکار امضا شد. ۱۲ ساعت کافی بود تا برنده هفته دوم با همسر و فرزند خودش را به تهران برساند. اما واکنش های جالب حسن جوکار:« دیشب تصور می کردم که یکی از دوستان نزدیک قصد اذیت کردن مرا دارد!» البته ادامه صحبت های حسن جوکار شیرین تر بود:« سال هاست که در تمام مسابقات گوناگون شرکت کردم. اما هیچ وقت اتفاقی نیفتاده بود و خبری نشد. به همین خاطر هیچ امیدی هم نداشتم. من فقط سریال روزنامه چهارشنبه و پنج شنبه را پیامک کردم و از آن جا که یکی از دوستان از این روحیه من خبر داشت فکر کردم قصد شوخی دارد. البته همین الان هم که پیش شما هستم برایم غیر قابل باور است.»

*وقتی با شما تماس گرفتند انگار از همه چیز بی اطلاع بودید؟

تصور می کردم که یکی از دوستان نزدیک قصد اذیت کردن مرا دارد. ولی بعد از چند لحظه صحبت کردن متوجه شدم که حقیقت دارد.

*به خاطر همین هیچ واکنشی از خودتان بروز ندادید؟

بیش از اندازه شوکه شده بودم و اصلا باور نمی کردم. همیشه فکر می کردم که این جور مسابقات الکی باشند و برنده از فامیل های برگزارکننده ها باشند. حالا که خودم برنده شدم خیلی خوشحالم و هنوز هم برایم قابل باور نیست.

*فکر می کردید یک روز نوبت شما باشد که برنده خبرورزشی باشید؟

اصلا. سال هاست که در تمام مسابقات گوناگون شرکت کردم. اما هیچ وقت اتفاقی نیفتاده بود و خبری نشد. به همین خاطر هیچ امیدی هم نداشتم. من فقط سریال روزنامه چهارشنبه و پنج شنبه را پیامک کردم و از آن جا که یکی از دوستان از این روحیه من خبر داشت فکر کردم قصد شوخی دارد. البته همین الان هم که پیش شما هستم برایم غیر قابل باور است.

*حالا چرا دیشب گفتید که من اصلا خبرورزشی نمی خوانم؟

فکر می کردیم یکی از دوستان است. من چندین سال است که روزانه خبرورزشی می خرم و مطالعه می کنم. حالا هم که چنین مسابقه ای در این روزنامه برگزار می شود بازهم شرکت می کنم.

*مسیر ملایر تا تهران کم نیست. اما شما صبح زود با برگزار کننده تماس گرفتید و تهران بودید. در راه پیش خود به چه چیزی فکر می کردید؟

بیشتر شوکه بودم. و باورش برایم خیلی سخت بود. ولی بیشتر به این فکر می کردم که خیلی خوش شانس هستم و با این پول چه کاری می توانم بکنم.

*در راه به این فکر نمی کردید که همه چیز غیرواقعی باشد؟

خیلی زیاد. گفتم حرکت می کنم. چیزی که از دست نمی دهم. ولی در راه وقتی تماس های مکرر از طرف خبرورزشی صورت گرفت خیالم راحت تر شد و اطمینان بیشتری پیدا کردم. وقتی هفته گذشته برنده این مسابقه را در خبرورزشی دیدم پیش خودم گفتم میشه منم یه روز برنده این مسابقه باشم؟ جالب این که من از روز ۴ شنبه در این مسابقه شرکت کردم و با سریالی که روز ۵ شنبه فرستادم برنده شدم.

*برنامه ریزی خاصی برای این ۵ میلیون تومان کرده اید؟

هنوز هیچ تصمیمی ندارم. چون همین الان باورم شده که من برنده ام. خیلی فکر دارم ولی اول یک مسافرت و بقیه را صرف کارم می کنم. خدا را شکر در سن ۲۹ سالگی هستم و زندگی آرامی دارم. در فروشگاه لوازم یدکی ماشین های راهسازی کار می کنم و مشکلی خاصی ندارم و لی مشغله های کاری ام خیلی زیاد است و خیلی با مسایل کاری ام سر و کله می زنم و کلنجار می روم. فرزند شهید هستم و ۳ خواهر دارم که همگی ازدواج کرده اند. بعد از ازدواج با همسرم پیش مادرم زندگی می کنیم. خداوند یک سال است که یک دختر فوق العاده شیطون به ما عطا کرده. این خوش شانسی در این مسابقه اول به خاطر لطف خداست و بعد وجود دخترم!

 ۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.