برندگان بانک مسکن مشخص شدند

۰۱ تیرماه ۱۳،

بینا- مراسم سی و سومین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن با حضور نمایندگان وزارت اقتصاد، دادستانی کل کشور، بانک مرکزی، عضو هیات مدیره و مدیران بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش بنکر (Banker)، در این مراسم که در سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی بانک برگزار شد، یوسف مرتضایی، عضو هیات مدیره، طی سخنانی حجم تسهیلات پرداخت شده از محل حساب قرض‌الحسنه طی سال‌های منتهی به اسفند را ۵۳۶‌هزار و ۱۳۱ فقره و به مبلغ ۱۸ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در بخش‌های تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، ودیعه مسکن، تکمیل واحد مسکونی، طرح‌های اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی عنوان کرد.
مرتضایی افزود: از محل هزینه امور فرهنگی حساب‌های قرض‌الحسنه در ۵ نقطه از نقاط محروم، مدرسه و مسجد احداث و تکمیل شده که بعضی از مدارس در مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و هزینه پرداخت شده بابت این پروژه ها ۷/۱۶ میلیارد ریال بوده است.
عضو هیات مدیره بانک مسکن در ادامه تصریح کرد: درصدد هستیم از محل هزینه تبلیغات حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه سال ۹۰ یک باب مدرسه پنج کلاسه در یکی از روستاهای شهرستان ورزقان، از روستاهای آسیب دیده زلزله استان آذربایجان شرقی، احداث کنیم که پس از اخذ مجوز، احداث مدرسه انجام خواهد پذیرفت.
این گزارش حاکی است، دوره قرعه کشی مربوط به فاصله زمانی ابتدا تا انتهای سال ۹۱بوده و حداقل موجودی برای شرکت در قرعه کشی ۱۰۰ هزار ریال است که به ازای هر ۱۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز محاسبه شده است.
شایان ذکر است ، کمک هزینه تامین واحد مسکونی، کمک هزینه خرید خودرو، پرداخت ماهیانه ۲ میلیون ریال به مدت ۵ سال و دیگر جوایز نقدی را از جمله جوایز اختصاص یافته به برندگان سی و سومین دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن، می باشد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.