برندگان و بازندگان ۲۰۱۲، Pocket-lint

ممتازنیوز:

winners-and-losers-2012-tech-0

وبسایت معتبر Pocket-lint به تازگی لیست برندگان و بازندگان دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۲ میلادی را منتشر کرده است. بطور کلی سال ۲۰۱۲ سال خوبی هم برای تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان بود، اما باز هم مواردی بودند که در این سال خود را بهتر نشان داده و برنده واقعی بودند و همینطور مواردی که آنطور که انتظار میرفت قدرتمند عمل نکردند. در ادامه با برندگان و بازندگان سال ۲۰۱۲ آشنا می شوید.

برندگان

تبلت های کوچک : تبلت های کوچک در سال ۲۰۱۲ رشد بسیار خوبی داشته و علاقمندان بسیاری را نیز به سمت خود جلب کردند. اپل اولین تبلت خود در این سطح یعنی آیپد مینی را روانه بازار کرد، ضمن اینکه شاهد محصولاتی قدرتمند و مقرون بصرفه همانند نکسوس ۷ و کیندل فایر اچ دی نیز بودیم.

سامسونگ : قرار گرفتن این شرکت بعنوان یکی از بهترین شرکت های تکنولوژی در سال ۲۰۱۲ در کنار معرفی محصولاتی جذابی مانند Galaxy S III, Note II, Nexus 10 و بسیاری دیگر از دلائلی است که می بایست این شرکت را یکی از برندگان واقعی دنیای تکنولوژی دانست.

ویندوز ۸ : عرضه این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت با توجه به وجود یک رابط کاربری جدید میتواند یک موفقیت بزرگ برای مایکروسافت به حساب اید.

نیکون : این شرکت در صف اول دنیای عکاسی در سال ۲۰۱۲ قرار داشت. در سطح حرفه ای این شرکت محصولات بسیار قدرتمندی را روانه بازار نمود که با استقبال کاربران هم مواجه شد.

سرویس های کلود یا ابری : این نوع سرویس ها هم امسال با استقبال فراوانی هم از سوی شرکت های بزرگ و هم مصرف کنندگان روبرو شد، سرویسی که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید.

تولیدکنندگان لپ تاپ : یکی از محصولات جذاب دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۲ قطعا معرفی و عرضه لپ تاپ های مختلف بود، از مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا گرفته تا الترابوک های باریک، سبک و ترکیبی به همراه صفحه نمایش هایی لمسی. این بخش قطعا یکی از بخش هایی است که تنوع در آن حرف اول را می زند.

 winner-loser

بازندگان

بلک بری : در سال ۲۰۱۲ ما واقعا شاهد هیچگونه موفقیت قابل توجهی از سوی بلک بری نبوده ایم، ضمن اینکه از نظر مالی هم این شرکت با مشکلاتی روبرو بود. شاید با عرضه بلک بری ۱۰ در سال ۲۰۲۲ روزهای خوب این شرکت بازگردد.

نوکیا PureView : این محصول شاید بعنوان یک دوربین بی نظیر باشد ولی بعنوان یک دستگاه تلفن همراه خیر. شاید با تغییراتی که در این محصول انجام شود و یا استفاده از دوربین آن در سری لومیا شاهد معرفی محصولاتی بسیار بهتر باشیم.

مگا آپلود : سال ۲۰۱۲ در واقع سال مرگ این شرکت در اصل هنگ کنگی بود.

Zynga و Instagram : این اپلیکشن ها هم در سال ۲۰۱۲ نتوانستند به آن چنان موفقیتی که انتظار می رفت دست یابند.

شما چه مواردی را بعنوان برندگان و بازندگان دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۲ انتخاب و یا به این لیست اضافه می کنید؟

pocket-lint

برندگان و بازندگان ۲۰۱۲، Pocket-lint, 10.0 out of 10 based on 2 ratings


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.