برند ایرانی؛ افتخار ایرانی

۱۱اردیبهشت،

تعداد شرکت‌های تولیدکننده پوشاک در ایران کم نیست. بسیار از آنها از همان ابتدای راه با اقبال مشتری مواجه بوده‌اند و مشکل خاصی نداشته‌اند اما برای بسیاری دیگر این اقبال معمولا کمی دور از دسترس به نظر می‌آید.

سرویس مد و لباس هنرآنلاین؛ شرکت پاتن‌جامه از سال ۱۳۷۳ با ورود به عرصه صنعت پوشاک کشور، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. استراتژی مدیریت این شرکت تولید پوشاک با الیاف طبیعی است و تا به امروز این استراتژی پابرجا مانده است. این شرکت با پشتوانه حاصل از ۲۰ سال تجربه تولید پوشاک در صنعت کشور و در ابتدا بدون استفاده از نام تجاری، وارد عرصه رقابت در صنعت پوشاک شد. مراحل اجرایی و عملیاتی شرکت طی ۸ سال تکمیل و در طول این دوره، تهیه و تکمیل طرح توجیهی و مطالعاتی پوشاک به انجام رسید. راه‌اندازان شرکت پس از طی شدن این پروسه نسبت به انتخاب ماشین‌آلات اقدام کردند و تمام تجهیزات دوخت را از کشور آلمان خریداری کردند؛ این ماشین‌آلات از ابتدا تاکنون در کارخانه پاتن جامه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

اما این تمام ماجرای پاتن جامه نیست. با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده و در راستای استفاده بیشتر و مطلوب‌تر از تکنولوژی، در سال ۱۳۷۵ سالن چاپ و رنگرزی شرکت نیز تکمیل و پس از انتخاب ماشین‌آلات، دپارتمان رنگرزی شرکت با تجهیز سالن تولید به ماشین‌آلات پیس‌دائینگ، استنتر، سن‌فرایزینگ، پداستیم و سایر ماشین‌آلات مورد نیاز در بخش تثبیت و فیبیشینگ پارچه، در زنجیره تولید قرار گرفت. در طی همین سال‌ها تعداد پرسنل شاغل در شرکت به ۶۰۰ نفر رسید و کلیه عملیات دوخت‌ودوز و شست‌وشو برای اولین بار در ایران با الگو‌برداری از پیشگامان صنعت پوشاک جهان در شرکت انجام شد.

در حال حاضر تولید کننده پوشاک پاتن جامه تعداد ۱۰ نمایندگی دارد که تقریبا همه آنها در محل‌های پر‌رفت‌و‌آمد قرار دارند. مهمترین سبب محبوبیت این برند بین جوان‌ها تنوع محصولات آن است. طراحی به روز، استفاده از رنگ‌های روی بورس و ترکیب پارچه‌های مختلف از چند رنگ برای بعضی طرح‌ها امتیاز ویژه برند پاتن‌جامه است. قیمت و کیفیت هم گزینه‌های دیگری می باشند که سبب موفقیت این برند بین رقبا شده‌اند. تولیدات پاتن‌جامه پوشاک مردانه و زنانه است و اینطور که شواهد نشان می‌دهد از لحاظ تنوع مدل‌های تولیدی، این برند در ایران از جایگاه اول برخوردار است.

لباس‌های پنبه‌ای و طبیعی بنا به سازگاری آن با پوست بدن همواره مورد تایید کلیه کارشناسان قرار گرفته‌اند و پاتن‌جامه هم از این استراتژی بی‌نصیب نمانده. بیشتر پوشاک این برند از الیاف طبیعی و پنبه‌ای و سازگار با پوست تهیه و تولید می‌شود که البته کیفیت‌های متفاوتی دارند. اگر تا به حال پوشاک پاتن‌جامه را از نزدیک ندیده‌اید بهتر است بدانید انواع لباس‌های زنانه و مردانه در فصل‌های مختلف طراحی‌های متفاوتی را تجربه می‌کنند. شاید همه این مجموعه به مذاق یک مشتری خوش نیاید اما به هر حال هر تولید‌کننده موفق باید بتواند دل مشتریان بیشتری را به دست بیاورد. پاتن‌جامه نیز این موضوع را مد نظر قرار داده و برای طراحی لباس‌ها حسابی دست و دلباز بوده است.

در این کلکسیون از پوشاک می‌توانید انواع تی‌شرت‌های زنانه و مردانه، پیراهن‌های مردانه، انواع کت‌های تک کتان و لباس‌های زمستانی را در دسترس داشته باشید. شلوارهای کتان و جین پاتن‌جامه نیز از تولیدات دیگر این شرکت می باشند که بیشترین اقبال را بین همه مشتریان دارند.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.