برند سازی در ایران نیازمند احترام iبه انتخاب شهروندان است

۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در کارگاه برندسازی و تجاری‌سازی در صنعت پوشاک مطرح شد

در حاشیه برگزاری نمایشگاه مد ˝مانتو و پوشش سر˝، کارگاه آموزشی برندسازی و تجاری‌سازی در صنعت پوشاک امروز چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه در تالار وحدت برپا شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار مد ولباس هنرآنلاین؛ شهریار شفیعی، عضو کمیسیون عالی برند ایران در سازمان توسعه تجارت، صنعت و معدن در نشست کارگاه آموزشی برندسازی و تجاری سازی در صنعت پوشاک کشور که با حضور دانشجویان، طراحان و فعالان حوزه پوشاک برگزار شد، گفت: پوشاک در طول تاریخ بشری iبه عنوان یکی از نیازهای اصلی انسان امتداد داشته است.

وی در ادامه افزود: در واقع لباس نقش هویتی را در طول تاریخ انسانی ایفا نموده است iبه همین خاطر این عنصر با پیشرفت تکنولوژی و وقت iبه طور دائم در حال تغییر است.

عضو کمیسیون عالی برند ایران در سازمان توسعه تجارت، صنعت و معدن تاکید نمود: ذات انسان نیاز iبه تنوع و بسیارزیبایی دارد بنابراین با حضور و ظهور برندهای تازه در جهان و با نگاهی iبه سخنان مقام معظم رهبری درباره مساله مد و تغییر سبک زندگی مردم، صحیح است که مسئولان iبه مساله پوشش iبه عنوان یک موضوع مهم هویتی کشور، بیشتر از هر وقت دیگری توجه نمایند.

شفیعی تصریح نمود: امروز صنعت پوشاک در جهان جایگاه قوی دارد لذا می توان با توجه iبه این صنعت آن را درآمدزا و جهانی نمود.

وی افزود: بر اساس پژوهش های انجام شده، iبه نظر می رسد مشکل در کشور ما اینجاست که حق انتخاب شهروند ایرانی تعیین نشده است iبه نحوی که iبه نظر می رسد کسی برای این مساله احترامی قائل نمی باشد.

عضو کمیسیون عالی برند ایران در سازمان توسعه تجارت، صنعت و معدن گفت: اگر ما در حوزه برندینگ مد و لباس ارزش واقعی شخصیت ها را لحاظ کنیم، می توانیم برد اسلامی- ایرانی را iبه جایگاه والایی در داخل و خارج از کشور برسانیم.

انتهای پیام/۶۱
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.