برهانی: دوست دارم یکی از بهترین فصل‌هایم را سپری کنم / جای خوبی را برای برگزاری اردو انتخاب کرده‌ایم

فروردین ۱۴۰۳

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/2c19b_10-9-8-1337431.jpg

ورزش > لیگ برتر – آرش برهانی از شرایط اردوی اوکراین استقلال راضی است.

به گزارش ممتاز؛ آرش برهانی طی گفت‌وگویی با پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال اردوی تیم را مطلوب ارزیابی کرد.

*اردوی استقلال چه طور سپری می‌شود؟

خوشبختانه شرایط بسیار خوب است و محل خوبی را برای اردوی خود انتخاب کرده‌ایم. کیف از لحاظ آب‌وهوایی شرایط مطلوبی دارد، امکانات هتل ما هم  بسیار خوب و مناسب است تا هیچ مشکلی نداشته باشیم.

*از تمرینات استقلال چه خبر. به آمادگی لازم دست پیدا کردید؟

خوشبختانه تمرینات هم با نظم و جدیت خاصی دنبال می‌شود. همه بچه‌ها در این اردو با انگیزه می باشند و روحیه بسیار خوبی داریم. با اضافه شدن بقیه بچه‌های تیم که ظرف یکی،‌ دو  روز آینده به اوکراین می‌آیند تمرینات ما با جدیت بیشتری سپری می‌شود تا استقلال در اوکراین به دنبال کسب ‌آمادگی خود باشد.

 *قرار است یک بازی تدارکاتی هم با دیناموکیف انجام دهید، این دیدار را چه طور ارزیابی می‌کنید؟

همیشه بازی‌های دوستانه به کسب آمادگی و شناخت بیشتر نقاط‌ ضعف و قوت تیم کمک می‌کند، دیناموکیف هم یک تیم شناخته شده و آماده است و به همین سبب ما می‌توانیم از برگزاری این بازی نهایت استفاده را ببریم تا با آمادگی بیشتر به تهران برگردیم.

*تمرینات سخت و فشرده شما را خسته نکرده؟

خوشبختانه تمرینات ما اگر سخت هم برگزار می‌شود در کنار آ‌ن روحیه و  انگیزه کافی هم در بین بچه‌ها دیده می‌شود. درکنار تمرینات سخت، تیم طراوت خود را هم دارد تا همه از این وضعیت راضی باشیم. هدف ما این است که در اوکراین آمادگی خود را دو برابر کنیم تا بتوانیم بعد از بازگشت به ایران پرقدرت وارد مسابقات شویم.

*از شرایط خودتان چه خبر؟

خوشبختانه شرایط خودم هم خوب است برای فصل ‌جدید بسیار انگیزه دارم و دوست دارم یکی از بهترین‌ فصل‌های خود را سپری کنم به همین سبب با جدیت تمرین می‌کنم تا بتوانم در فصل تازه به عنوان یک بازیکن آماده برای استقلال به میدان بروم.

۴۳ ۴۳

ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.