برهم خوردن توازن قدرت به نفع مقاومت / تحقق وعده سید حسن نصرالله در سال ۲۰۱۲

۳۰ آبان ،

در پی عقب نشینی آشکار صهیونیست ها در جنگ علیه مردم بی دفاع غزه؛

به نظر می رسد سردمداران رژیم جعلی صهیونیستی، بسیار زودتر از موعد دریافتند که توازن قدرت، مدتی است که به نفع مقاومت بر هم خورده است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ دوره پشیمانی رژیم صهیونیستی از جنگ افروزی به مرور زمان در حال کاهش است. سال ۲۰۰۶، ۳۳ روز طول کشید تا اسراییل دریابد که حریف حزب الله لبنان نمی شود. زمانی که نه کمر مقاومت شکست و نه رهبران حزب الله دستگیر شدند. موضوعی که وعده آن را  سردمداران اسراییلی داده بودند. بلکه تا اخرین روز موشک ها به سرزمین های اشغالی شلیک شد و تانک مرکاوا و ناوچه ساغر هم، هدف قرار گرفت.

دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۸ هم مجددا، ژنرالهای اسراییلی به غزه یورش بردند اما فقط با گذشت ۲۲ روز دریافتند که در محاسباتشان به خطا رفته اند و اکنون در سال ۲۰۱۲ بار دیگر اسراییل بختش را محک زد. اما به نظر می رسد سردمداران رژیم جعلی صهیونیستی، بسیار زودتر از موعد دریافتند که توازن قدرت، مدتی است که به نفع  مقاومت بر هم خورده است.    

مدت جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و احتمالا ۷ روزه نشان می دهد که دوران قدرت نمایی ا سراییل، سال به سال در حال افول است. جنگ ۳۳ روزه با این پیام سید حسن نصرالله پایان یافت که اگر بار دیگر بیروت هدف قرار گیرد،‌ تل آویو را می زنیم. این درست نقطه اغاز جنگ اخیر غزه بود که در اولین روز،‌ موشکهای فجر ۵،‌ در تل اویو فرود امد.

تهدید ۶ سال پیش مقاومت اکنون عملی است دست یافتنی ولو آنکه ضعیف ترین حلقه مقاومت یعنی غزه در محاصره باشد. و این پیامی روشن بود که قرارگاه استکبار به رهبری آمریکا و ارتجاع عرب بهتر است به جای صف ارایی در مقابل مقاومت،‌ رژیم صهیونیستی را به عدم ماجراجویی وادار کنند. جنگهای نوین مبتنی بر قدرت اراده ها است و مقاومت اسلامی نشان داده که در میدان نبرد با اراده تر است. 

برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در برنامه سه شنبه (۳۰ ابان ماه ) محورهایی همچون اینکه “رژیم صهیونیستی که مغرورانه آغاز کننده جنگ بود چرا به یکباره،‌ تلاش برای اتش بس را در پیش گرفت؟” و “دولت های نوبنیاد اسلام گرا،آیا،‌ در برابر آزمون غزه مظلوم،‌ سربلند از میدان به در آمدند؟” خواهد پرداخت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.