برهم زدن آرامش کشور عدم التزام عملی است

۲۹ام بهمن ،

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر کسی بگوید طرفدار ولایت هستم، اما آرامش کشور را به هم بزند، این عدم التزام عملی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، محسن رضایی در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید سردار سرلشکر حاج احمد سوداگر در جمع خبرنگاران دربارهٔ مباحث مطرح شده مبنی بر مذاکره ایران و آمریکا اظهارداشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، بحث ایران و آمریکا بسیار روشن است و آمریکایی‌ها باید قبول کنند که ایران قدرتی است که می‌خواهد مستقل باشد و آنان نباید در مسائل داخلی ایران دخالت کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آمریکایی‌‎ها نباید از موضع بالا با ایران برخورد کنند و نباید علیه ایران توطئه کنند، ده‌ها سند وجود دارد که رفتار آمریکا تغییر نکرده و رفتار آنان با ایران منطقی نیست.

رضایی تصریح کرد: رهبر انقلاب صحنه را خوب مشخص کردند و فرمودند که آمریکایی‌ها باید این شرایط را قبول کرده و رفتارشان را منطقی کنند. لذا تا زمانی که رفتار دولتمردان آمریکایی غیرمنطقی باشد، نمی‌توان به آنان اعتماد کرد و این بستگی به خود آمریکا دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا در صورت خواست مذاکره با ایران باید به جای حرف زدن عمل کند، گفت: راه‌های بسیاری وجود دارد که آمریکایی‌ها به جای حرف زدن می‌توانند به آنها عمل کنند و اگر این اتفاق بیفتد، همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، ملت ایران یک ملت منطقی است و با منطق حرکت می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دربارهٔ مذاکرات هسته‌ای هفته آینده اظهارداشت: قدرت‌های پشت صحنه نمی‌گذارند که مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ به نتیجه برسد، لذا ما باید ابتدا تحریم‌های اقتصادی را در داخل کشور بی‌اثر کنیم و در آن موقع خود آنها راه مذاکره را باز می‌کنند.

وی دربارهٔ بحث التزام عملی به ولایت فقیه در میان مسئولان تصریح کرد: التزام عملی این است که مسئولان به جای حرف زدن و شعار دادن عمل کنند. امروز مقام معظم رهبری آرامش می‌خواهد و آرامش در کشور این است که مسئولان منازعه و دعوا نکنند و گرنه اگر کسی بگوید طرفدار ولایت هستم، اما آرامش کشور را به هم بزند، این عدم التزام عملی است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.