بروجردی: ایران به عنوان خط مقدم مقاومت در کنار دولت و ملت سوریه ایستاده است

فروردین ۱۴۰۳

دیدار رئیس کمیسیون امنیت‌ملی با دبیرکل اول‌وزیر سوریه/

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: مبارزه و مقاومت ارتش سوریه با حمایت مردم این کشور منجر به شکست توطئه‌ گروه‌های تروریستی تکفیری و ناکام ماندن کشورهای عربی و منطقه‌ای حامی آنها شده است.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار دبیرکل اول‌وزیر سوریه با تاکید بر ادامه حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در قبال اقدامات خرابکارانه گروه‌های تروریستی و حامیان خارجی آنها، گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان در کنار دولت و ملت سوریه به عنوان خط مقدم مقاومت در مقابل تهاجم بیگانگان ایستاده است.
 
وی افزود: مجلس شورای اسلامی ایران از هر اقدامی جهت تقویت و تسهیل روند همکاری‌های دو کشور حمایت می‌کند.
 
رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس ابراز امیدواری کرد که با مساعی مشترک مسئولان دو کشور پاره‌ای از مشکلات اجرایی موجود بر سر راه همکاری‌های فی‌مابین به سرعت حل و فصل شود.
 
بروجردی در پایان این دیدار با اشاره به روند تحولات سوریه، تاکید کرد: مبارزه و مقاومت ارتش سوریه با حمایت مردم این کشور منجر به شکست توطئه‌ گروه‌های تروریستی تکفیری و ناکام ماندن کشورهای عربی و منطقه‌ای حامی آنها در تجاوز به سوریه و شکست محور مقاومت علیه رژیم‌صهیونیستی شده است.
 
“بشیر الزعبی”دبیرکل اول‌وزیر سوریه نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه، گفت: همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با دولت و ملت سوریه در بحران جاری هیچ‌گاه از اذهان ملت سوریه پاک نخواهد شد.
 
وی در همین راستا سفر هیئت کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی ایران به دمشق را بسیار مفید و سازنده توصیف کرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.