بروز بیماری‌های مشترک انسان و گربه اساس علمی ندارد

بروز بیماری‌های مشترک انسان و گربه اساس علمی ندارد

انجمن حمایت از حیوانات در واکنش به گزارش سوم مهر روزنامه همشهری مبنی بر هشدار درباره بیماری‌های مشترک انسان و سگ و گربه این مطلب را غیرعلمی و بی‌اساس خواند.

به گزارش خبرنگار ایانا، مسئولان انجمن حمایت از حیوانات با انتقاد از این گزارش در سایت رسمی خود تیتر این مطلب را مضحک عنوان کرد که در آن نویسنده سعی دارد در یک مطلب غیرعلمی تمامی بیماری‌ها و مرگ و میر انسان‌ها را به نگهداری سگ و گربه نسبت دهد.

بر اساس این گزارش، در ادامه مطلب درج شده در این سایت از سوی انجمن حمایت از حیوانات آمده است که نویسنده گزارش هشدار درباره بیماری‌های مشترک انسان و سگ و گربه با استناد به جملات جسته و گریخته و گزینش چند دامپزشک سعی کرده است تا به خواننده خود، مرگ انسان‌ها در صورت نگهداری حیوانات در منازل مسکونی را القا کند./

 

خبرنگار: سهیلا گلی‌زاده

L-910704-01

دام و طیور

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد اردبیلی:

    من برای مسئول این انجمن متاسفم که بدون هیچ مطالعه ی علمی واکنش نشان میدهد. جالب است که در همین واکنش نیز هیچ ادله ی علمی بیان نمیکنند و فقط لب به اعتراض می گشایند. امیدوارم پای منافع شان در میان نباشد!
    مسئول محترم: خواهشمند است کمی مستندات علمی را در خودِ بانک علمی دامپزشکی کشور و جهان مطالعه کنید!

  2. الهام:

    خیلی جالبه پس چرا من هنوز نمردم. بیش از ۳۳ سال است که با گربه هام زندگی میکنم و تا کنون هیچ بیماری جدی و یا علائم خاصی نداشته ام . شکر خدا.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.