بروز مشکلات اساسی در بخش کشاورزی در صورت حذف یارانه کود شیمیایی چایکاران/خلیلی/////////////

نماینده مردم ساری در مجلس حذف یارانه کود شیمیایی چایکاران را زمینه‌ساز بروز مشکلات عمیق در بخش کشاورزی کشور دانست.

محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح تبعات عدم پرداخت یارانه کود شیمیایی به چایکاران شمال کشور گفت: حذف یارانه کود‌ شیمیایی در بخش‌ تولید کشاورزی  کارشناسانه نبوده و در صورت اجرای این  اقدام از سوی دولت شاهد آثار و نتایج مطلوب نخواهیم بود.

وی در ادامه اظهار داشت: ضروری است مسئولان و کارشناسان اقتصادی دولت با نمایندگان مجلس جلساتی در این خصوص برگزار کنند تا در راستای  توسعه بخش کشاورزی گام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های  اساسی را برداشته و با چای‌کاران بیش از پیش همکاری کنند.

نماینده مردم ساری با بیان اینکه دولت همواره عنوان کرده که پرداخت یارانه کود‌‌‌‌‌‌ ‌شیمیایی مقرون به صرفه نیست، تصریح کرد: با عدم پرداخت یارانه جهت کود‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شیمیایی، کشاورزان با مشکلات و معضلات عدیده‌‌‌‌ای در این بخش مواجه خواهند شد و لذا دولت باید هر چه سریعتر  این موضوع را مورد پیگیری و رسیدگی  قرار دهد.

عضو کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان کرد :  مجلس باید در راستای حمایت از کشاورزان داخلی بیش از گذشته تلاش کرده و در راستای بهبود وضع آنان و همچنین حمایت از تولید ملی اقدامات موثری انجام دهد.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.